Lodge Selva Verde

Lodge
Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag32°22°
Lodge Selva Verde

1 review over Lodge Selva Verde in het Nederlands

Aangezien we met een groepsrondreis waren kunnen we de prijs van deze kamers niet inschatten. De toegangen en de kamers zijn op palen gebouwd. De toegangswegen naar de kamers zijn een soort bruggen. Wellicht om de insecten/gifkikkertjes buiten te houden. een geweldig idee. I like it very much, this environment. Great!! We hebben het hier geweldig naar ons zin gehad. Gifkikkers overal, geweldige foto's.

Gereisd met vrienden in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Selva Verde in Sarapiqui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Selva Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.