Eenvoudig en paradijselijk midden in de jungle

Review geschreven door K. de Man

Eenvoudig en paradijselijk midden in de jungle

K. de Man,
11-7-2010

Weg van alle luxe kan zooooo heerlijk zijn. In Rara Avis geen betonnen wandelpaden, airco, 3-gangenmenu's, maar puur natuur! De Waterfall Lodge is een eenvoudige houten lodge aan de rand van de 'clearing' en op een steenworp afstand van de waterval, waaraan de lodge haar naam dankt. Verrassing: er is wel warm stromend water! Het drinkwater komt zo uit de rivier! We hebben heerlijk geluierd in de hangmatten, ademloos gekeken naar de kolibri's, slangen, kinkajous en wat al niet meer. Maak vooral ook een wandeling met een van de 'residents' die alles zien en veel weten over de flora en fauna. En vergeet je kaplaarzen niet (te leen in het kantoor in Horquetas!).