Lodge Rara Avis Waterfall Lodge

Lodge
Lodge Rara Avis Waterfall Lodge

1 review over Lodge Rara Avis Waterfall Lodge in het Nederlands

Eenvoudig en paradijselijk midden in de jungle

K. de Man
11-7-2010

Weg van alle luxe kan zooooo heerlijk zijn. In Rara Avis geen betonnen wandelpaden, airco, 3-gangenmenu's, maar puur natuur! De Waterfall Lodge is een eenvoudige houten lodge aan de rand van de 'clearing' en op een steenworp afstand van de waterval, waaraan de lodge haar naam dankt. Verrassing: er is wel warm stromend water! Het drinkwater komt zo uit de rivier! We hebben heerlijk geluierd in de hangmatten, ademloos gekeken naar de kolibri's, slangen, kinkajous en wat al niet meer. Maak vooral ook een wandeling met een van de 'residents' die alles zien en veel weten over de flora en fauna. En vergeet je kaplaarzen niet (te leen in het kantoor in Horquetas!).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Rara Avis Waterfall Lodge in Sarapiqui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Rara Avis Waterfall Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.