Kleine hotelsWeer vandaag32°23°

6 reviews over Hotel Rainforest Lodge in het Nederlands

prachtig hotel en locatie

Rita
14-9-2016

Zoals op een postkaartje en nog mooier. Lekker eten, mooie huisjes, prachtig zwembad, aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldige plek, persoonlijke benadering

Specie
24-6-2014

Het is dat de kamer en vooral de badkamer wat te sober waren en dat er in de omgeving niet zo veel te doen is, anders hadden ze van mij een 9 gekregen. Je merkt echt dat dit met een heel ander doel is opgezet (eco, familie en vrienden) i.p.v. als toeristische trekpleister. Toen wij er waren was het heel stil en er was weinig personeel, maar ze deden ere echt alles aan om het ons naar de zin te maken en ons thuis te laten voelen.

Het eten was eenvoudig (weinig keus), maar erg lekker. Als je wijn bestelt krijg je echt een groot glas tot het randje volgeschonken (veel verstand van wijn hebben ze meestal niet in Costa Rica), wat wij wel grappig vonden. Bij het ontbijt krijg je weer rijst met de beruchte boontjes, maar echt: het is heel lekker! Zoals gewoonlijk is het weer eten in de buitenlucht. Zalig!

Het zwembad was prachtig en rustig. Al komt af en toe de lokale jeugd er verfrissing zoeken, ze blijven meestal niet lang.

Gereisd met partner in september 2013

Geweldige locatie

Rianne
29-9-2013

Prachtig hotel! Mooie grote kamers met prima badkamer. Omgeving is geweldig. In de tuin zijn veel dieren te zien zoals vlinders, vogels, (gif(kikkers en hagedisjes. Zwembad is prachtig, met super mooi uitzicht op het regenwoud. Helaas waren wij hier maar 2 dagen voor een rondreis. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2013

Prachtige plek

Monique Nijs
9-4-2012

Wat een geweldig begin van onze rondreis.De natuurlijke accomodatie ligt in een prachtig aangelegde tuin met uitzicht op het oerwoud, Mijn zoon en ik liepen zo om 5 uur in de ochtend het regenwoud in vanuit onze kamer.Trtimbina oerwoud aangrenzend aan deze prachtige locatie.Lekker eten, veel dieren, veel ruimte, groen en groen.Een aanrader !

Gereisd met vrienden in maart 2011

Tijdens een rondreis Costa Rica 1 nacht in dit hotel verbleven. Het is een prima hotel, met prima eenvoudige kamers in mooie ronde gebouwen.

Gratis wifi/koffie en water in het restaurant gedeelte. Voor het ontbijt/lunch/diner moet je wel apart betalen. Bier kost in dit hotel 3 dollar. Het hotel is voorzien van een heel mooi gelegen klein zwembadje. Het park rondom het hotel is schitterend en hierin zul je al veel dieren spotten, vooral veel vogels. De ingang van het national park ligt op 1 minuut lopen en is een mooi park met 2 hangbruggen. Aanrader is de cacao tour.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Fraaie accommodatie, prachtige natuur

arno_7
12-9-2011

Het complex bestaat uit een aantal grote ronde gebouwen in indiaanse stijl, waarin fraaie, moderne hotelkamers zijn aangelegd. Er is een grote botanische tuin en een museum over indiaanse cultuur die helaas allebei onderhoud nodig hadden, een archeologisch terrein en een prachtig zwembad. Er zaten vleermuizen in de grote gebouwen en overal op het terrein zaten vogels, bijv. grote toekans, oropendula's, kolibries en richting de lager gelegen rivier ook diverse 'blue jeans frogs' (aardbeikikkers). Bij de vriendelijke receptie regelen ze ook excursies. Zo deden we een canopy tour bij Pozo Azul ($ 50). Het eten is prima en betaalbaar. Helaas bijna geen gasten eind augustus, wat raar overkomt met 2 kleine gezinnetjes in een eetzaal voor 200 man...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rainforest Lodge in Sarapiqui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rainforest Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.