Lodge Hacienda La Isla

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Belgisch boefje

sterrefamilie15, 7-2-2015

Prima locatie voor het ondernemen van verschillende excursies.

Enorme aanrader

Cisca , 26-1-2012

Knus, prachtige omgeving, leuke kamers en het eten is fantastisch!!!

Mooie hacienda met geweldige ligging

Herman, 23-6-2011

Mooie zeer nette kamers. Er liggen wandelpaden rond het hotel die je door een prachtig gebied leiden. Het eten was goed en als je geluk hebt zie je een kaaiman in de vijver die een hapje mee wil eten.

super

cies, 12-3-2011

een geweldig hotel super ligging ik denk een van het mooiste van onze rondreis maar ook meteen het duurste

Mooi en gezellig hotel.

J.Huttinga, 24-9-2010

Hotel Hacienda la Isla is een mooi hotel midden in de natuur van Costa Rica. De kamers zijn mooi, ruim en netjes. Er is een grote tuin aanwezig, waar je leuk kan wandelen (routekaart kan je vragen aan de receptie). Verder is er een klein zwembad, een zitgedeeltje aan het water en een gedeelte waar je kan eten. Toen wij er waren lag er een kleine krokodil in het water. Verder was het avondeten en ontbijt in buffetvorm.

Prachtige plek

Michel, 22-2-2010

Midden in de prachtige Costaricaanse natuur ligt de Hacienda de la Isla. Een prachtig verbouwde boerderij. Grote kamers, prachtig ingericht. De Hacienda wordt geleid door een Belg, dus we konden in onze eigen taal terecht. Er is een klein zwembadje, De wandeling over de terreinen van de hacienda is een regelrechte aanrader. Je komt onderweg de mooiste vogeltjes tegen. Jammer dat er een drukke weg vlak langs de hacienda loopt.

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda La Isla voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Hacienda La Isla in Sarapiqui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Hacienda La Isla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Hacienda La Isla scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.