Sarapiqui

Reviews over Sarapiqui

prachtig hotel en locatie

Rita,
    14-9-2016

Zoals op een postkaartje en nog mooier. Lekker eten, mooie huisjes, prachtig zwembad, aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Belgisch boefje

sterrefamilie15,
    7-2-2015

Prima locatie voor het ondernemen van verschillende excursies.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Geweldige plek, persoonlijke benadering

Specie,
    24-6-2014

Het is dat de kamer en vooral de badkamer wat te sober waren en dat er in de omgeving niet zo veel te doen is, anders hadden ze van mij een 9 gekregen. Je merkt echt dat dit met een heel ander doel is opgezet (eco, familie en vrienden) i.p.v. als toeristische trekpleister. Toen wij er waren was het heel stil en er was weinig personeel, maar ze deden ere echt alles aan om het ons naar de zin te maken en ons thuis te laten voelen.

Het eten was eenvoudig (weinig keus), maar erg lekker. Als je wijn bestelt krijg je echt een groot glas tot het randje volgeschonken (veel verstand van wijn hebben ze meestal niet in Costa Rica), wat wij wel grappig vonden. Bij het ontbijt krijg je weer rijst met de beruchte boontjes, maar echt: het is heel lekker! Zoals gewoonlijk is het weer eten in de buitenlucht. Zalig!

Het zwembad was prachtig en rustig. Al komt af en toe de lokale jeugd er verfrissing zoeken, ze blijven meestal niet lang.

Gereisd met partner in september 2013

Geweldige locatie

Rianne,
    29-9-2013

Prachtig hotel! Mooie grote kamers met prima badkamer. Omgeving is geweldig. In de tuin zijn veel dieren te zien zoals vlinders, vogels, (gif(kikkers en hagedisjes. Zwembad is prachtig, met super mooi uitzicht op het regenwoud. Helaas waren wij hier maar 2 dagen voor een rondreis. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2013

Fantastische plek, met veel amfibieën

Avion,
    29-8-2012

Aangezien we met een groepsrondreis waren kunnen we de prijs van deze kamers niet inschatten. De toegangen en de kamers zijn op palen gebouwd. De toegangswegen naar de kamers zijn een soort bruggen. Wellicht om de insecten/gifkikkertjes buiten te houden. een geweldig idee. I like it very much, this environment. Great!! We hebben het hier geweldig naar ons zin gehad. Gifkikkers overal, geweldige foto's.

Gereisd met vrienden in april 2012
Sarapiqui scoort een 9,7 uit 10, op basis van 3 reviews