Hotel Monteverde Rustic Lodge

Hotel Monteverde Rustic Lodge

Kleine hotelsWeer vandaag26°17°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Monteverde Rustic Lodge voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Monteverde Rustic Lodge in het Nederlands

Prima lodge, simpel maar netjes en schoon. Lekker ontbijt, zeer vriendelijke personeel! Het ligt wel iets wat ver van het centrum, maar vooral ook hoog, waardoor het op de terug weg klimmen geblazen is.

Gereisd met vrienden in november 2017

(Te) kleine badkamers; fraaie stoelen waar je echter niet comfortabel

kunt zitten; geen TV; geen koelkastje; geen airco maar fan. Het ontbijt wordt uitgeserveerd: 1e dag alleen scambled eggs, 2e dag alleen pancakes. Als je wat anders vraagt krijg je droge toast.

Gereisd met vrienden in juli 2014

erg gastvrij

jeannette
11-3-2010

Rustic Lodge is van een erg gastvrije Tico, die alles zal doen om je een onvergetelijk verblijf te geven. "Mijn huis is jouw huis" is zijn motto. 's Morgens om 6uur bracht hij me zelfs koffie toen ik op mijn terrasje zat te lezen. Ruime kamers. Niet duur

Gereisd met partner in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monteverde Rustic Lodge in Santa Elena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monteverde Rustic Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.