Hotel Monteverde Rustic Lodge

HotelWeer vandaag27°19°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Monteverde Rustic Lodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Monteverde Rustic Lodge in het Nederlands

(Te) kleine badkamers; fraaie stoelen waar je echter niet comfortabel

kunt zitten; geen TV; geen koelkastje; geen airco maar fan. Het ontbijt wordt uitgeserveerd: 1e dag alleen scambled eggs, 2e dag alleen pancakes. Als je wat anders vraagt krijg je droge toast.

erg gastvrij

jeannette, 11-3-2010

Rustic Lodge is van een erg gastvrije Tico, die alles zal doen om je een onvergetelijk verblijf te geven. "Mijn huis is jouw huis" is zijn motto. 's Morgens om 6uur bracht hij me zelfs koffie toen ik op mijn terrasje zat te lezen. Ruime kamers. Niet duur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monteverde Rustic Lodge in Santa Elena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monteverde Rustic Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Monteverde Rustic Lodge scoort een 8.25 uit 10 op basis van 2 reviews.