Santa Elena

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Elena voor je op een rij gezet:

vakanties Santa Elena

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Elena voor je op een rij gezet:

Reviews over Santa Elena

Schoon, netjes en zeer vriendelijk personeel

Niki,
    1-12-2018

Prima lodge, simpel maar netjes en schoon. Lekker ontbijt, zeer vriendelijke personeel! Het ligt wel iets wat ver van het centrum, maar vooral ook hoog, waardoor het op de terug weg klimmen geblazen is.

Gereisd met vrienden in november 2017

Maartje,
    11-4-2018

Ontzettend chill verblijf met geweldige gastheer en gastvrouw. Beide zijn Nederlands. Ze zorgen dat hebt je aan niks ontbreekt en om te socializen met anderen organiseren ze meerdere keren per week leuke activiteiten. Ook denken ze graag met je mee over alles dat er in de buurt te doen is. Zorg ook zeker dat je meer dan 1 nacht gaat om dit alles mee te kunnen maken.

Gereisd met partner in september 2017

Gewoon goed hotel

Annemiek,
    30-8-2015

Het hotel ligt aan de rand van het dorpje St. Elena. Je kunt hier goed te voet naar toe. We werden heel hartelijk, met een drankje, ontvangen. Het personeel is erg vriendelijk en helpt heel goed bij het boeken van activiteiten.

De kamers waren niet bijzonder, maar gelukkig wel schoon. Als ontbijt kun je uit verschillende menu's kiezen. Prima gegeten hier!

Gereisd met partner in augustus 2015

Mooi complex en kamers met toch wel wat minpuntjes

Maarten,
    22-7-2014

(Te) kleine badkamers; fraaie stoelen waar je echter niet comfortabel

kunt zitten; geen TV; geen koelkastje; geen airco maar fan. Het ontbijt wordt uitgeserveerd: 1e dag alleen scambled eggs, 2e dag alleen pancakes. Als je wat anders vraagt krijg je droge toast.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Raar sfeertje, maar ok

Specie,
    24-6-2014

Dit hotel straalt aan alle kanten uit dat ze erg hun best doen om er wat van te maken, maar op de een of andere manier doen ze het net verkeerd. Rare combinatie van kleuren en stijlen. Weinig sfeer, keiharde muziek bij het zwembad en bijna geen bediening. Bij de receptie zijn ze wel erg vriendelijk en behulpzaam. Als je geen laptop hebt, mag je er gratis een lenen, maar de verbinding is wel extreem traag.

Het eten was erg goed, wat het gebrek aan sfeer (foute band) compenseerde.

Badkamer en kamer waren niet verwarmd en omdat dit een koel gebied is, was dit de enige keer dat ik het koud had in Costa Rica. Ondanks de mooie omgeving, waren we blij dat we weer konden vertrekken.

Gereisd met partner in september 2013
Santa Elena scoort een 7,3 uit 10, op basis van 4 reviews