Hotel Villa Blanca

Meer hotelinfo

2 reviews over Hotel Villa Blanca

• 7Ronald16-07-2008

Rustig

Redelijk eenvoudige huisjes, verspreid gelegen over het terrein. Toen wij er waren (mei '04) was er erg mistig en waren er nauwelijks andere gasten. De Ranger van Villa Blanca gaf ons een privé tour door het omringende regenwoud. Eten was lekker, maar eenvoudig. Het sanitair was niet erg lux, maar voldeed.

• 9Raymond Jorna13-01-2008

Vrijstaande hut (6) ofwel superior Casita met eigen open haard en 2 schommelstoelen! Ivm de hoogte en eeuwige mist zijn openhaard én electrische kachel ook wel nodig. Kamer heeft verders een 2 persoonsbed, airco, koffiezetter, minibar en zeer grote badkamer maar geen tv. Restaurant heeft beperkte keuze en probeert semi-culinair te zijn. Weinig voor veel maar wel goede kwaliteit. Ontbijt is er zeer uitgebreid en uitstekend. Receptie en restaurant hebben nogal last van koude kak. Minpunt is dat je auto een eind van je hut geparkeerd staat en dat de weg naar het hotel lang, smal en mistig is.

0 tips over Hotel Villa Blanca

0 vragen over Hotel Villa Blanca