Bed and Breakfast Poas Volcano Lodge

Bed and Breakfast Poas Volcano Lodge

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag25°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Poas Volcano Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Poas Volcano Lodge in het Nederlands

Super vriendelijk

Mark en Esther
12-4-2011

Aan het einde van onze vakantie poas volcano lodge bezocht. Eerst dachten we wat is dit voor een verlaten pand, maar eenmaal binnen was het erg snel gezellig. Het uitzicht viel gelijk op toen we binnen waren. Je ziet San José, alajuela en zelfs de pacific ocean. Ontvangst was erg vriendelijk en hebben hier s'avonds erg lekker gegeten (echt een aanrader). Voor de rest ligt dit erg dicht bij de poas vulkaan, om deze vulkaan te bezoeken kan je het beste voor 10 uur s'ochtends zijn i.v.m kans op helder weer en weinig andere toeristen

Gereisd Met partner in februari 2011

Bed and Breakfast info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer

• Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Poas Volcano Lodge in San Pedro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Poas Volcano Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.