Hotel Villa Tournon

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

7 reviews over Hotel Villa Tournon

• 8marsenjo03-01-2014

Goed begin voor onze rondreis

Eenvoudig hotel middenin San Jose. De kamers waren ruim opgezet. met een tafeltje en een paar stoelen in de kamer. Badkamer was voorzien van een douche en wasbak. De kamers waren uitgerus met een koelkast, airco en een kluisje. Het ontbijt was in buffetvorm, simpel maar goed. Ook was er een zwembad met wat ligstoelen en tafeltjes eromheen en een Jacuzzi. En niet te vergeten een koffiezetapparaat met heerlijke koffie.

Met jonge kinderen

• 7Rinus07-03-2013

Goed standaard toeristenhotel

Het hotel is gelegen langs een drukke uitvalsweg van de stad, het is een goed standaard hotel met ruime, schone kamers, het ontbijt is goed, een avond diner hebben we er niet genoten. Voor de niet al te vaste slaper zijn oorpropjes onontbeerlijk door het vooral s'morgens vroeg op gang komende verkeer. Het is een uitstekend hotel als doorgangshotel b.v. als men van het vliegveld om er een nacht te overnachten.

Met vrienden

• 8Roel04-03-2012

prima doorreis hotel

Wij verbleven hier 2 nachten en komen hier als het goed is over 12 dagen nog een keer terug tijdens de groepsreis. Hotel ligt inderdaad in de buurt van drukke wegen en de zware amerikaanse vrachtauto's hoor je soms goed. Met oordoppen is het prima uit te houden. Wij kregen een superior kamer, terwijl wij een standaard kamer geboekt hadden. Dus dit was uiteraard ook helemaal super. Wij hadden daardoor wel kluis en koelkast op de kamer en breedbeeld tv. Hoe dit op standaard kamer is weet ik niet. Wifi is heel snel in het gehele hotel. Als je hier de weg uitloopt kom je bij een winkelcentrum "publico" uit. Het echte centrum ligt ook maar op 15 min lopen. San José is idd geen mooie stad. Maar wel heel levendig stad en je krijgt een mooie indruk van diversiteit aan tico's (costa-ricanen). Het inbegrepen ontbijt is niet mega uitgebreid, maar wel goed. We hebben geen avond dinner genuttigd in het hotel. De bar/restaurant sluit ook in de weekenden om 22:00 uur. Klein zwembad aanwezig.

• 7Teus van Veen12-11-2010

gemiddeld hotel

gemiddeld hotel met redelijke kamers en ontbijt. Wel veel verkeerslawaai. Goed als doorreishotel. Naar het centrum is te belopen.

Met vrienden

• 6Paololeo12-09-2010

Eenvoudig hotel, net buiten het centrum

Net hotel, dichtbij het centrum. Sobere kamers, geen kluis op de kamers aanwezig. Wel is er mogelijkheid tot gratis internet. Ligging aan een drukke weg. Minder fraai uitzicht vanuit de kamers.

• 7Patrick28-05-2010

Prima hotel

Fijn hotel een stukje buiten het centrum. Wij zijn er maar 1 nacht geweest. Kamers zijn niet superdeluxe maar wel ok en schoon. Zwembad is een beetje oud maar ziet er wel gezellig uit. Personeel is vriendelijk en je kunt er gratis internetten.

1 tip over Hotel Villa Tournon

• marsenjo, 03-01-2014

Vlakbij het hotel (1oo m1 naar rechts) is een klein centrum met veel eetgelegenheden. Hier kan je heerlijk eten. wij zaten in Papa Pez.

0 vragen over Hotel Villa Tournon

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats