Hotel Sleep Inn San Jose Downtown

Hotel Sleep Inn San Jose Downtown

8Fantastisch

Costa Rica, Costa Rica, San Jose

Op vakantie geweest naar Sleep Inn San Jose Downtown?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sleep Inn San Jose Downtown voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Sleep Inn San Jose Downtown

• 8Mayke28-09-2015

Goed hotel

We hebben dit hotel gekozen bij aankomst van onze reis in Costa Rica. Toen we aankwamen stond de shuttle-service (zoals vermeld) niet voor ons klaar. Na een telefoontje met het hotel, en aangegeven te hebben dat we wel degelijk de aankomsttijd hadden doorg gegeven, mochten we op kosten van het hotel een taxi vanaf het vliegveld pakken. Hotel ligt erg centraal in San Jose en is heel netjes, schoon en prima verzorgd. Er is in het hotel niet echt veel te doen. We misten bijvoorbeeld even een zwembad o.i.d. waar we konden bijkomen van de vlucht. De centrale ligging maakt veel goed. Je bent zo in het "centrum" van San Jose en daardoor ook snel bij leuke restaurantjes e.d.
    Wij hebben na de paar bezienswaardigheden een bezoek gebracht aan de "dierentuin" Parc Zoologica". Erg leuk en kleinschalig parkje waar we de dieren hebben gezien die we later in onze reis in het wild hebben gezien. Ontbijt was erg lekker en afwisselend.

Gereisd met partner in september 2015

• 7Hannah21-06-2013

Prima Hotel

Prima Hotel, alleen waren wij de stad San Jose zo uitgekeken en er is in het hotel niet zoveel te doen is (geen zwembad bijv) Wel heb je een casino wat bij het hotel hoort, daar kun je gezellig wat drinken. Verder waren de kamers schoon en het personeel vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Betty18-08-2012

Centraal gelegen hotel

Sleep Inn ligt dicht bij het centrum van San Jose. Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Kamers zijn goed voorzien van kluis, koelkast en magnetron. Ook staat er een koffiezetapparaat met koffie klaar. Kamers hebben geen balkon en ook rondom het hotel is er weinig ruimte om even buiten te zitten. Wel is er een casino dicht bij. Ontbijt is in buffetvrom met voldoende keuze. Kan prijs / kwaliteit niet vergelijken, hotel zat in pakketreis. Hebben ook alleen ontbijt genuttigd in hotel. Er is geen tuin of zwembad, dus voor kinderen saai! Helaas vloerbedekking in de kamers (ik houd daar niet zo van), zag er wel schoon uit. Kamers zijn schoon en netjes.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8SF30-03-2012

Prima hotel in het centrum van San Jose

We waren blij verrast met dit hotel. Comfortabele bedden en kussens, perfecte ligging, Wi-Fi in de lobby. We konden met de gratis shuttle naar het vliegveld (vertrek om 5:20) en we kregen ons ontbijt mee.

Gereisd met partner in maart 2012

• 7Roger31-01-2012

Prima hotel

Prima hotel om je vakantie in Costa Rica mee te beginnen en/of te eindigen. In tegenstelling tot de meeste mensen vonden wij San Jose best de moeite waard. Binnen 1 of 2 dagen heb je wel alles gezien. Het hotel heeft een prima ligging t.o.v. het stadscentrum. Personeel is vriendelijk en de prijs / kwaliteitverhouding is in orde. De kamers zijn prima alleen erg gehorig. En dat is nadelig als er regelmatig heren zijn die prostituees meenemen... Ontbijt is ok.

Gereisd met partner in november 2011

• 10Joyce05-07-2010

Geweldig hotel!

Perfecte ligging. Midden in het centrum. Maar toch goed beveiligd. Echt 4 sterren hotel met heerlijk ontbijt! Aanrader.

Gereisd met partner in juli 2010

1 tip over Hotel Sleep Inn San Jose Downtown

• Roger, 31-01-2012

Als je de mogelijkheid hebt om een voetbal wedstrijd te bezoeken van Saprissa, doen! Een onvergetelijke ervaring.

0 vragen over Hotel Sleep Inn San Jose Downtown

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking