Hotel Radisson Europa

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Europa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Radisson Europa

• 7Sofie11-03-2014

Had veel meer verwacht

Voordelen = rustige ligging, niet ver van luchthaven, grote badkamer, goed ontbijt en (betalend) avondeten ook goed, grote gratis parking (maar stond ’s morgens wel vol door mensen van een congres) Zwembad & tuin zagen er gezellig uit.

Nadelen = * geen raam op de kamer die open gaat (en ook geen terras) en hierdoor hing er een vieze geur * Kingsize bed was zeer goed maar veel te groot in te kleine kamer * Geen personeel die koffers naar onze kamer bracht * Sommige personeelsleden waren zeer vriendelijk, andere dan weer niet * No-smoking in gans het hotel, dus je werd ‘verbannen’ naar achterliggende parking (= uit het zicht)

We hadden dit hotel normaal de laatste dag opnieuw geboekt maar hebben het na die eerste nacht bewust geannuleerd (terwijl we wel tevreden waren vd overige 15 hotels die we nog bezocht hebben

En opgelet: er zijn 3 Radissons in San Jose!

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Europa voor je op een rij gezet:

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Welkomstdrankje
      • De staf spreektEngels

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Gebieden met beperkte toegang, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats