Hotel Presidente

3 reviews over Hotel Presidente in het Nederlands

Goed hotel!

Annemiek
30-8-2015

Wij hebben twee nachten in dit hotel geslapen, tijdens onze rondreis door Costa Rica. Het hotel is erg mooi en netjes. De kamers zijn goed, met een lekker bed. Het personeel was erg vriendelijk en we hebben twee keer een goed ontbijt kunnen eten.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hadden de laatste dagen van ons verblijf in Costa Rica een suite met jacoozy. De kleine probleempjes die we hadden werden tot volle tevredeheid opgelost. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ligt midden in het centrum met eigen (gratis) parkeerplaats.

Gereisd Met partner in Mon Dec 28 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

top hotel san jose

Lars
3-9-2008

Hotel is in het hartje van het centrum dus op loopafstand van alle "bezienswaardigheden". San Jose is zeker geen geweldige stad maar als je van te voren boekt het je een prima schone kamer voor niet al te veel geld incl een super ontbijtbufet wat bij 5* hotels niet beter is

Gereisd Met partner in juli 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Presidente voor je op een rij gezet:

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Presidente in San Jose, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Presidente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.