Hostel Pangea

4 reviews over Hostel Pangea in het Nederlands

niet aan te raden

Nienke
25-7-2018

Hostel geboekt omdat er stond dat ze een shuttleservice hadden vanaf het vliegveld. Dit betekende echter dat wíj op zoek moesten naar iemand (die niet van het hostel bleek te zijn), toen we hem hadden gevonden liet hij ons nog een tijd wachten om ons vervolgens naar een andere auto te loodsen waar hij een fooi eiste terwijl hij niks voor ons had gedaan. Van anderen heb ik gehoord dat ze helemaal geen shuttle hebben gekregen.

De kamer in het hostel was niet echt schoon en het stonk er. Ik zou nooit iemand aanraden om hierheen te gaan. Bovendien zijn er genoeg andere shuttle/taxi-opties van en naar het vliegveld, dus ga naar een ander hostel en boek los een shuttle!

Prima plek voor de overbrugging.

chantal
2-12-2009

Hier hebben we 2 nachten tijdens onze reis verbleven. Prima plek, is geen luxe de kamers, maar dat kun je ook niet altijd verwachten van een hostel.

Bovendien is het uitzicht in het restaurant goed en het eten/drinken ook.

Al met al prima.

2008

super leuk hostel voor als je op reis bent!! heel aardig personeel, veel computers met 24uur gratis internet. boven heel leuk restaurant met super lekkere verse fruitdrankjes. leuke plek om andere reizende mensen te ontmoeten!

2007

Hier moet je niet komen om nog even uit te rusten voordat je weer terug naar huis vliegt. Heel luidruchtig! Een discotheek op de tweede verdieping.

Wordt vooral bezocht door Amerikanen.

We hebben een aantal aanbieders voor Pangea voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Pangea in San Jose, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Pangea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.