Hostel Molino Rojo

Meer hostelinfo

1 review over Hostel Molino Rojo

• 7Angelique28-01-2011

Voor deze prijs perfect!

Centraal gelegen vriendelijk hostel waar niks moet en alles mag.Erg in trek bij backpackers en mensen met een klein budget.Hier kun je een kamer boeken variërend van een gezamelijke slaapzaal tot en met een eigen kamer met douche en toilet.Deze laatste kost $35,-p.k.p.n.en dat is de duurste.Eenvoudig maar voor een eerste nacht San Jose prima.Je komt laat aan en bent de volgende ochtend weer vroeg weg,dus je slaapt er alleen maar.Ook kun je er als je 's avonds laat aankomt nog een drankje krijgen en buiten in de tuin rustig even bijkomen.Dat is op de meeste andere plaatsen niet het geval.Het ontbijt is simpel met vers stokbrood,jam en koffie.De (Amerikaanse?) eigenaar is erg behulpzaam en vriendelijk.

Met vrienden

0 tips over Hostel Molino Rojo