Hotel La Catalina

Meer hotelinfo

2 reviews over Hotel La Catalina

• 5heer Vos26-07-2012

Mooi,leuk en netjes

Het hotel zag er mooi en verzorgt uit waardoor je meteen een goede indruk krijgt. De kamers zijn ruim genoeg voor twee personen en zien er netjes uit. De kamer wordt elke dag gepoetst en de lakens en handdoeken worden elke dag vervangen wat een pluspunt is. Een ander pusplunt is de televisie op de kamer.

• 7Angelique21-10-2009

Afgelegen maar met mooi uitzicht over San Jose

Hotel ligt niet echt in San Jose maar in Birri,20 min.van het vliegveld.De taxi-chauffeurs hebben er met 3 man sterk 45 min. over gedaan om uit te vinden waar dit hotel lag;niemand had er ooit van gehoord!Ik was bang dat ik opgelicht was via het internet maar uiteindelijk zijn we er toch gekomen.De chauffeur had naar het hotel gebeld maar daar wisten ze niks van mjn reservering,terwijl ik toch de bevestiging met reserveringsnummer bij de hand had!Bij aankomst viel de eerste indruk een beetje tegen,maar toen we eenmaal ingecheckt waren (de receptioniste bekeek mijn boekingsformulier alsof ze nog nooit zo'n ding gezien had)en in de hoteltuin liepen maakte dat veel goed.Mooi gelegen op een berg met prachtig uitzicht over de vallei.We mochten kiezen uit 2 kamers.We kozen de kamer met het grootste terras.Prachtige nette en ruime kamer met groot sundeck en uitzicht over San Jose. Groot bed,koelkast en magnetron.Eten en drinken is er relatief goedkoop.Wel erg geïsoleerd.Goed voor 2 nachten.

0 tips over Hotel La Catalina

0 vragen over Hotel La Catalina