Hotel Gran Costa Rica

Meer hotelinfo

45 reviews over Hotel Gran Costa Rica

• 7Marieke11-01-2009

Uitstekend hotel

Ik vond Gran Hotel zeker een goed hotel. Wel een oudbollige uitstraling, waar ik absoluut niet van houd! Onze kamer zag er op het eerste gezicht uitstekend uit, maar we bleken naast een binnenplaats te zitten, wat bij het slapen gaan erg vervelend was. Een telefoon die de hele tijd rinkelde en een tv die keihard aanstond. En het rokershoekje vlakbij onze kamer, was ook geen pretje. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid en je kan ook gratis internetten. Vlakbij zijn de winkels, dus dat is ook handig!

Met oudere kinderen

• 8Joep Logjes05-01-2009

bijna vergane glorie

de plek in het centrum is prima, bijna alles loop je in heel korte tijd heen. het hotel mag wel een renovatie gebruiken, is gehorig, maar wel netjes. Keurig personeel, veel ouderwetse horecamensen. dat kan ik wel waarderen. wat een van de vorige beoordelaars zei over opwaarderen kamer, zou ik zeker doen.

• 6Mieke en Will ten Voorde20-08-2008

Valt wederom weer tegen

Een oubollig hotel met een pianist waar niemand naar luisterd. Sportzaal en internet is prima. Ontbijt zeer goed.

• 7Rik van Hardeveld27-07-2008

Grandeur in een smoezelige stad

Het hotel licht heel centraal. Goede uitvalsbasis om San Jose te voet te verkennen (overigens is dat niet de moeite waard, er valt weinig te zien in deze smoezelige stad). Het hotel straalt 'grandeur' uit, zowel aan de buitenkant als het terras en de lobby. De kamers zelf zijn echter nogal eenvoudig. Het ontbijt is een feestje: goed buffet op het mooie terras. Mooie manier om de stad te zien ontwaken.

• 7Rik van H.27-07-2008

Grandeur in een smoezelige stad

• 8A. Jans01-07-2008

voorjaar 2008

Hotel met perfecte ligging, midden in het centrum. Een van de weinige hotels met een terras buiten, wat erg lekker is om te ontbijten. Heel uitgebreid ontbijt buffet, zeer lekker. Kamers zijn prima, tja het uitzicht op de binnenplaats, niet mooi, maar daar kom je niet voor toch? Bovenste verdieping met gratis computers en internet, pool tafel en fitnes. perfecte keus.

• 8Eric van Giessen20-05-2008

Mooi hotel, mooie lobby. fantastische ligging Kamers zijn ietwat verouderd maar voldoen aan 2 a 3 sterren, sateliet tv, wifi, ijs op de gang, ventilatoren op de kamers, ac alleen op de dure kamers. nadeel is dat je met veel kamers slaapt aan 1 van de 2 binnenplaatsen boven het restaurant met de bijbehorende kook en bak luchtjes tot ver in de nacht. Als je op de eerste verdieping slaapt kan het zo zijn dat de pianobar met bijbehorende pianist je lang wakker houd.

Met vrienden

• 7Jan20-03-2008

Geheel eens met vorige beoordelaar. Toevoegingen: de wanden tussen de kamers zijn ook erg gehorig. Restaurant en barfaciliteiten zijn 24 upd open. Erg prettig als je met vliegtuigmaatschappij via Atlanta pas na middernacht aan komt.

• 7Raymond Jorna13-01-2008

Ruime kamer (439) met wat krappe badkamer. Kamer is voorzien van aparte bedden, koffiezetter, minibar, safe, tv en plafondventilator, géén airco. Zit aan voorzijde van hotel met dag en nacht veel verkeer en het constante gepiep van stoplicht voor blinden. Ligging is zeer central tussen de winkelstraten etc. Goed ontbijt, lift en ijskip op de gang. Aan de overkant gratis bewaakt parkeren. Minpunten: lawaai, geen airco, temp douche heel slecht regelbaar.

• 8mary joosen20-12-2007

Het hotel straalt oude grandeur uit. De lobby, het cafe en terras als ook het restaurant zijn the place to be in San Jose. Het hotel ligt geweldig in een verder snel te vergeten stad. Je hebt diverse kamers, tegen diverse prijzen. De standdaardkamers zijn erg klein en donker. Boek een executiveroom.Voor weing geld kun je ook upgraden naa de suite. leuk voor 1 nachtje.

2 tips over Hotel Gran Costa Rica

• B, 25-02-2012

Vermijd de kamers aan de straatkant

• emile vermeulen, 16-11-2011

In het hotel bevind zich een klein reisbureautje. Boek hier een trip naar de Poas, om zo te vluchten uit de drukte van de stad!

0 vragen over Hotel Gran Costa Rica

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • De staf spreektEngels

• Afstand tot strand> 10 km

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking