8,3

40 reviews over Hotel Gran Costa Rica in het Nederlands

Goed hotel om je reis te beginnen of eindigen

Nicole
31-12-2009

Mooie nette kamer, alleen jammer dat het gehorig is. De hele dag hoor je een soort van voetgangersstoplicht tot in je kamer, dus ook als je slaapt! Verder 's morgens een heerlijk ontbijt gehad op de bovenste verdieping. Mooie stijlvolle zaal met leuke uitkijk.

Gereisd Met partner in november 2009

Mooie ligging maar k kamers!

Jasper Nieuwenhuizen
30-12-2009

hele kleine kamers, wel fantastisch eten. San Jose is verder niet echt een stad waar wat te doen is.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer....

Ramon
26-10-2009

Een ventilator die bijna naar beneden komt, een vensterbank in de badkamer die bijna wegrot en waarschijnlijk vol met bacteriën zit....oud hotel, met aan de naam refererend vergane glorie....goed voor hooguit 1 nacht op doorreis, maar erg gedateerd en niet (goed) onderhouden.

Gereisd Met partner in Fri Oct 02 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima start- en eindlocatie

Johanna
10-9-2009

Het hotel heeft een goede ligging, zo midden in het centrum. Van buiten ziet het er erg mooi uit, net als de benedenverdieping met receptie, lobby ed. Maar de kamers zijn wat verouderd en gehorig, zeker als je een kamer vlakbij de lift hebt. Wij hebben 2 nachten overnacht, aan het begin en eind van onze reis door Costa Rica. Het centrum zelf is op zich wel leuk om een middagje te kijken, wat leuke winkels en restaurantjes, maar als je iets buiten het centrum bent, zie je veel vergane glorie en armoede.
Het ontbijt bovenin het hotel is goed en uitgebreid en je hebt een heel mooi uitzicht over het centrum en de bergen. Leuk ook dat er veel computers staan waar je gratis kunt internetten en dat er een sportzaal is waar je gratis gebruikt van kunt maken.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Centrale ligging

Edwin Penterman
25-8-2009

Midden in het centrum! Wij hebben onze huurauto ingeleverd bij Europcar vooraan in San Jose. Het is niet aan te raden om zelf midden door San Jose te rijden! Europcar heeft ons netjes afgezet bij het hotel. Wij hebben hier 2 nachten overnacht. 1x voor onze 3-daagse reis naar Torteguero en de nacht erna alvorens we naar het vliegveld gingen. Hotel is netjes. De kamers zijn standaard. Eten/drinken redelijk duur.

Gereisd Met partner in februari 2009

Redelijk hotel op een perfecte locatie

Jeroen & Sabine
23-7-2009

Wij zijn hier begin november 2008 geweest voor 2 nachten aan het eind van onze trip door Costa Rica. Het is een oud gebouw met een chique uitstraling. De kamers daarentegen zijn wat gedateerd. Dit past niet binnen de uitstraling van het hotel. Deze mogen ze wel eens wat moderniseren. Verder zag het er allemaal netjes uit. Gratis internet. Ontbijt bovenin het gebouw was super uitgebreid en erg lekker. De locatie is het allergrootste pluspunt van dit hotel, het ligt echt midden tussen de winkeltjes, restaurants en cafés. Je loopt je hotel uit en zit meteen midden in de winkel (voetgangers)zone. Het hotel heeft valetparking voor je huurauto aan de overkant van de weg. Wij hebben 2x ontzettend lekker gegeten bij het gezellige restaurant: "El Patio del Balmoral" behorend bij hotel Balmoral. Dit zit vanuit het Gran Hotel rechts de winkelstraat in, een stuk verder aan de linkerkant. Dit hotel is veel beter dan Hotel Rincon de San Jose (hebben wij 1 nacht geslapen bij de start van onze reis)!!

Gereisd Met partner in november 2008

Goede locatie, matig hotel

Jos
1-7-2009

Qua locatie zijn er geen betere hotels. Dat heeft voor ons gemaakt dat San Jose ons erg meeviel. Maar het hotel zelf is niet zo bijzonder. Vroeger was het vaak prachtig en de lobby en het terras doen nog steeds groots aan. Maar de kamers zijn wel wat verouderd en het is erg gehorig. Wij troffen grote groepen Amierkaanse scholieren die de hele nacht over de gangen renden, dus dat was niet prettig. Het ontbijt is netjes en verzorgd, niks op aan te merken.

Gereisd Met partner in juni 2009

Goede stopover, kamers zijn matig, goed restaurant

15-6-2009

Stad heeft weinig te bieden, dit hotel ligt centraal en het restaurant is top. Een casino is eveneens in het hotel aanwezig. De kamers zijn klein en geluid van buiten dringt snel door door de dunne beglazing

Gereisd Met partner in augustus 2006

goed voor 1 nacht

linden
15-2-2009

hotel ligt midden in de stad. de kamers zijn gehorig zeker wanneer je kamer naast de lift is. het eten is uitgebreid. oké om je eerste en laatste nacht te verblijven

Gereisd Met partner in februari 2009

zeer centraal gelegen in San Jose

Natascha
22-1-2009

Hotel zeer centraal gelegen in San Jose. Leuk terras voor het hotel waar het prettig vertoeven is voor een drankje en hapje. Ontbijtbuffet goed en uitgebreid. Avondeten prima.De kamer donker en erg eenvoudig.

Gereisd Met partner in Thu Jan 22 2009 21:15:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Costa Rica voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektEngels

• Afstand tot strand> 10 km

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Costa Rica in San Jose, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Costa Rica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.