8,3

40 reviews over Hotel Gran Costa Rica in het Nederlands

Zeer net hotel bij aankomst

emile vermeulen
16-11-2011

Na een lange vlucht kwamen we aan bij dit hotel. Ligt aan HET plein van de stad. Zag er allemaal erg netjes en verzorgd uit. Omdat er in de stad verder niet veel te beleven was, gedronken en gegeten in het hotel. Was zeer goed te doen.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Sanne
23-10-2011

Prima hotel, sjiek en netjes! Simpel maar een keurig ontbijt. Kamers zijn wat verouderd maar wel in de stijl van het hotel. Dit hotel ligt midden in het centrum van San Jose. s`Ochtends om 05.45uur kun je wel last hebben van wat gehorigheid van buiten. Leuk hotel om San Jose te ontdekken of om je rondreis in Costa Rica te beginnen.

Gereisd Met partner in Fri Sep 30 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super gelegen hotel!

Gerben
31-7-2011

Leuk hotel, de lobby doet sjiek en indrukwekkend aan, de kamers zijn wat verouderd maar voldoen prima. En midden in het centrum van San José, da's nog wel het beste! Ontbijt is prima te doen.

Gereisd Met vrienden in september 2006

Vergane glorie

lettyannokkee
11-4-2011

Centraal gelegen hotel, oogt aan de buitenkant sjiek, maar de kamers zijn erg klein en stinken naar een rioolgeur. Lampen die het niet meer doen en de ventilater die kan elk ogenblik naar beneden zeilen. Vergane glorie!!! Ontbijtbuffet is perfect, vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in maart 2011

Dit nooit meer

Dewitte Thierry
18-3-2011

Een oud hotel;een goede ligging en dat is al;Om rap te vergeten

Gereisd Met vrienden in februari 2011

Mooi historisch hotel

Valentijn
10-1-2011

Een mooi hotel om 2 nachten bij te komen van een lange vlucht. Het hotel is in een mooi gebouw gelegen midden in het historische centrum van San José (op loopafstand van alle bezienswaardigheden). Wat betreft de veiligheid in de stad heb ik geen enkele problemen ervaren.

Het ontbijtbuffet is heerlijk en erg uitgebreid. De kamers zijn wat eenvoudiger vergeleken met andere 4- en 5-sterrenhotels in Costa Rica.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

centraal gelegen hotel

M en M
2-9-2010

Hebben hier goede ervaringen mee. Personeel is zeer behulpzaam en netjes. We hebben hier 2x overnacht (beide 1 nacht) en dus 2 verschillende kamers gehad, beide waren rustig gelegen en we hadden geen last van het lawaai van de drukke stad. Het ontbijtbuffet is op de 5de verdieping, erg mooi opgezet!

Gereisd Met partner in januari 2010

Typisch stadshotel in een grijze stad

Gino en Jan
14-8-2010

We verbleven twee nachten in dit hotel aan het begin van onze rondreis Costa Rica-Nicaragua. In de lobby krijg je een zeer positieve indruk van het hotel door de grandeur van weleer. Het interieur straalt de sfeer van de jaren '30 uit: de lobby heeft prachtige vloeren, veel houtwerk, gigantische gordijnen. Een vleugelpiano en een hele resem oude foto's zorgen voor de nodige charme. Deze positieve eerste indruk verdwijnt al snel als je de kamers ziet. Hier is dringend opfrissingswerk nodig: ze zijn donker, er is geen airco en de badkamer is piepklein. Het hotel heeft wel een ideale ligging: vlak naast het teatro nacional in het midden van de stad, maar ook de stad is geen topper. San José is grijs, vuil en zonder enige persoonlijkheid. De monumenten zijn het bezichtigen niet waard. Jammer dat je hier de rondreis start, want voor de rest is Costa Rica een prachtig land.

Gereisd Met partner in juli 2010

Mooi hotel op een mooie plek

wilma en cees
3-2-2010

Mooi hotel, vooral aan de buitenkant. Kamers zijn gedateerd, maar de ligging is wel perfect. Ontbijtzaal is prachtig en heeft een koloniale uitstraling. Ontbijtbuffet is bijzonder goed. San Jose is geen culturele stad. Maximaal twee nachten verblijven is meer dan genoeg.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Georgette
27-1-2010

Ik ben hier en 2004 geweest met een rondreis. Het is een mooi hotel. Maar kamers zijn erg gehorig. Zoals al eerder geschreven is hoor je snachts een stoplicht continue piepen. Erg irritant. San Jose is een goede start en eind plek. En het is dichtbij de vulkaan de Irazu. Om de vulkaankrater te zien is echt fantastisch.

Gereisd Met vrienden in Mon Nov 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Costa Rica voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektEngels

• Afstand tot strand> 10 km

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Costa Rica in San Jose, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Costa Rica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.