8,3

40 reviews over Hotel Gran Costa Rica in het Nederlands

Afwisselende natuur, dieren en activiteiten

Blanca Paulissen
25-4-2019

Costa Rica is een erg mooi land met veel afwisseling van natuur en dieren. Ook de natuur is steeds weer anders. Tijdens de groepsrondreis van 3 weken hebben het het land geheel gezien. Erg mooi!

Gereisd Met vrienden in september 2018

W Jansen Stolk
22-4-2019

Mooi groen land Bevolking is vriendelijk Veel dieren gezien

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Geweldige rondreis

Ine Smits
20-4-2019

Prachtige rondreis. Veel prachtige natuur gezien. Zowel flora als fauna.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend

Kitty Scheer
25-3-2019

Via Riksja Travel krijg je een reis speciaal voor jouw wensen, er wordt goed geluisterd, je krijgt persoonlijk advies, wat fijn is; ze zijn telefonische goed bereikbaar. Onze reis was fantastisch, de accomodaties mooi gelegen en de excursies waren erg leuk. Wij hebben erg genoten en onze volgende reis boeken we zeker weer bij Riksja.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onvergetelijke mooie reis,met prachtige natuur,

Riek
1-12-2018

We zijn in San Jose, tortuguero ,Guanacasta, Monteverde, Puntarenas, Manual Antonio en Sante Elena geweest

Gereisd Met vrienden in januari 2018

fantastisch zou er graag gaan wonen.

paul van den berg
14-4-2018

bijvoorbeeld niet altijd bang zijn voor wilde dieren zoals een vogelspin,hij doet je geen kwaad en zet dat beestje uit je kamer i.p.v.hem dood te slaan.mijn vriend had plotseling een allergise reactie op gif wat in de hotelkamer was gespoten tegen kakkerlakken.hij moest met soed naar het ziekenhuis,maar de reisleidster vond haar eten belangrijker,dan iemand in shock.ze heeft uiteindelijk een taxi gebeld met veel moeite,anders was mijn vriend dood geweest.pas in panama konden we naar het ziekenhuis op de terugweg naar huis.de vlucht ging ook niet goed ze hebben kerosine geloost na een uur waren we weer in panama,daarna is het goed gegaan met terugvliegen dan.mijn vriend was nog steeds niet in orde.dankzei de reisleidster(onervaren).hoort niet zo te zijn.

geen slecht hotel

Martijn
2-5-2013

Best een goed hotel. Sommige mensen vergeten dat ze in Costa Rica zitten en dat er slechtere hotels zijn! Pluspunten lekker centraal en super grote bedden!

Gereisd Met partner in juli 2012

Goed hotel

Maud
7-2-2013

Hotel ziet er goed uit. Kamers en ontbijt waren ook naar tevredenheid.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een goede start van Costa Rica.

Babs
16-9-2012

We hebben hier 2x overnacht: bij aankomst en bij vertrek 1 nacht. Het hotel ziet er imposant uit bij aankomst, maar vooral de kamers hebben een “vergane glorie”-uitstraling. TV en verlichting werkten niet in de kamer en in de badkamer ontbraken voegen tussen het tegelwerk. Kamers met harde bedden, ventilator, TV en kleine badkamer. Op de terugreis hadden we betere kamers als de heenreis. Beide keren echter wel geluidsoverlast van de airco van het hotel. Het maakt dus verschil welke kamer je krijgt. Het personeel is echter erg behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijtbuffet op de vijfde etage zag er op de heenreis verzorgd en uitgebreid uit. Op de terugreis hebben we hier geen gebruikt van kunnen maken omdat we om 03.15uur opgehaald werden ( een lunchpakketje /sandwiches was geen mogelijkheid ).De lunch op het terras was erg goed. Wifi in het hele hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Veel grandeur, weinig klasse

B
25-2-2012

Dit hotel - begin 20ste eeuw gebouwd in opdracht van de Costa Ricaanse regering - heeft een mooie grandeur en uitstraling. De entree en lobby doen erg statig aan, de kamers helaas niet. We hebben hier tijdens onze reis tweemaal verbleven, de eerste keer toen we vanaf het vliegveld hier kwamen, en de laatste keer voordat we weer terug vlogen. Beide keren waren de kamers erg verschillend, de eerste keer zaten we aan de straatkant in een kleine kamer, de tweede keer in een rustigere kamer aan de achterkant. Het hangt dus maar net af welke kamer je krijg toegewezen. Hoogtepunt vonden wij de ontbijtzaal - ze serveren hier een uitgebreid ontbijt en dit was het beste wat we tijdens onze hele reis voorgeschoteld kregen en je ontbijt in een erg statige (bal)zaal. Verder is het een prima hotel, het hangt er maar net van af welke kamer je toegewezen krijgt.

Gereisd Met partner in februari 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Costa Rica voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektEngels

• Afstand tot strand> 10 km

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Costa Rica in San Jose, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Costa Rica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.