Hotel Gran Costa Rica

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Costa Rica voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Gran Costa Rica

• 7Babs16-09-2012

Een goede start van Costa Rica.

We hebben hier 2x overnacht: bij aankomst en bij vertrek 1 nacht. Het hotel ziet er imposant uit bij aankomst, maar vooral de kamers hebben een “vergane glorie”-uitstraling. TV en verlichting werkten niet in de kamer en in de badkamer ontbraken voegen tussen het tegelwerk. Kamers met harde bedden, ventilator, TV en kleine badkamer. Op de terugreis hadden we betere kamers als de heenreis. Beide keren echter wel geluidsoverlast van de airco van het hotel. Het maakt dus verschil welke kamer je krijgt. Het personeel is echter erg behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijtbuffet op de vijfde etage zag er op de heenreis verzorgd en uitgebreid uit. Op de terugreis hebben we hier geen gebruikt van kunnen maken omdat we om 03.15uur opgehaald werden ( een lunchpakketje /sandwiches was geen mogelijkheid ).De lunch op het terras was erg goed. Wifi in het hele hotel.

Met oudere kinderen

• 7Marieke11-01-2009

Uitstekend hotel

Ik vond Gran Hotel zeker een goed hotel. Wel een oudbollige uitstraling, waar ik absoluut niet van houd! Onze kamer zag er op het eerste gezicht uitstekend uit, maar we bleken naast een binnenplaats te zitten, wat bij het slapen gaan erg vervelend was. Een telefoon die de hele tijd rinkelde en een tv die keihard aanstond. En het rokershoekje vlakbij onze kamer, was ook geen pretje. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid en je kan ook gratis internetten. Vlakbij zijn de winkels, dus dat is ook handig!

Met oudere kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Costa Rica voor je op een rij gezet:

2 tips over Hotel Gran Costa Rica

• B, 25-02-2012

Vermijd de kamers aan de straatkant

• emile vermeulen, 16-11-2011

In het hotel bevind zich een klein reisbureautje. Boek hier een trip naar de Poas, om zo te vluchten uit de drukte van de stad!

0 vragen over Hotel Gran Costa Rica

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • De staf spreektEngels

• Afstand tot strand> 10 km

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking