Hotel Gran Costa Rica

Meer hotelinfo

45 reviews over Hotel Gran Costa Rica

• 10Kitty Scheer25-03-2019

Schitterend

Via Riksja Travel krijg je een reis speciaal voor jouw wensen, er wordt goed geluisterd, je krijgt persoonlijk advies, wat fijn is; ze zijn telefonische goed bereikbaar. Onze reis was fantastisch, de accomodaties mooi gelegen en de excursies waren erg leuk. Wij hebben erg genoten en onze volgende reis boeken we zeker weer bij Riksja.

• 2018
    8paul van den berg14-04-2018

fantastisch zou er graag gaan wonen.

bijvoorbeeld niet altijd bang zijn voor wilde dieren zoals een vogelspin,hij doet je geen kwaad en zet dat beestje uit je kamer i.p.v.hem dood te slaan.mijn vriend had plotseling een allergise reactie op gif wat in de hotelkamer was gespoten tegen kakkerlakken.hij moest met soed naar het ziekenhuis,maar de reisleidster vond haar eten belangrijker,dan iemand in shock.ze heeft uiteindelijk een taxi gebeld met veel moeite,anders was mijn vriend dood geweest.pas in panama konden we naar het ziekenhuis op de terugweg naar huis.de vlucht ging ook niet goed ze hebben kerosine geloost na een uur waren we weer in panama,daarna is het goed gegaan met terugvliegen dan.mijn vriend was nog steeds niet in orde.dankzei de reisleidster(onervaren).hoort niet zo te zijn.

• Oude reviews

7Martijn02-05-2013

geen slecht hotel

Best een goed hotel. Sommige mensen vergeten dat ze in Costa Rica zitten en dat er slechtere hotels zijn! Pluspunten lekker centraal en super grote bedden!

• 7B25-02-2012

Veel grandeur, weinig klasse

Dit hotel - begin 20ste eeuw gebouwd in opdracht van de Costa Ricaanse regering - heeft een mooie grandeur en uitstraling. De entree en lobby doen erg statig aan, de kamers helaas niet. We hebben hier tijdens onze reis tweemaal verbleven, de eerste keer toen we vanaf het vliegveld hier kwamen, en de laatste keer voordat we weer terug vlogen. Beide keren waren de kamers erg verschillend, de eerste keer zaten we aan de straatkant in een kleine kamer, de tweede keer in een rustigere kamer aan de achterkant. Het hangt dus maar net af welke kamer je krijg toegewezen. Hoogtepunt vonden wij de ontbijtzaal - ze serveren hier een uitgebreid ontbijt en dit was het beste wat we tijdens onze hele reis voorgeschoteld kregen en je ontbijt in een erg statige (bal)zaal. Verder is het een prima hotel, het hangt er maar net van af welke kamer je toegewezen krijgt.

• 8emile vermeulen16-11-2011

Zeer net hotel bij aankomst

Na een lange vlucht kwamen we aan bij dit hotel. Ligt aan HET plein van de stad. Zag er allemaal erg netjes en verzorgd uit. Omdat er in de stad verder niet veel te beleven was, gedronken en gegeten in het hotel. Was zeer goed te doen.

• 7Sanne23-10-2011

Prima hotel

Prima hotel, sjiek en netjes! Simpel maar een keurig ontbijt. Kamers zijn wat verouderd maar wel in de stijl van het hotel. Dit hotel ligt midden in het centrum van San Jose. s`Ochtends om 05.45uur kun je wel last hebben van wat gehorigheid van buiten. Leuk hotel om San Jose te ontdekken of om je rondreis in Costa Rica te beginnen.

• 6lettyannokkee11-04-2011

Vergane glorie

Centraal gelegen hotel, oogt aan de buitenkant sjiek, maar de kamers zijn erg klein en stinken naar een rioolgeur. Lampen die het niet meer doen en de ventilater die kan elk ogenblik naar beneden zeilen. Vergane glorie!!! Ontbijtbuffet is perfect, vriendelijk personeel.

• 7M en M02-09-2010

centraal gelegen hotel

Hebben hier goede ervaringen mee. Personeel is zeer behulpzaam en netjes. We hebben hier 2x overnacht (beide 1 nacht) en dus 2 verschillende kamers gehad, beide waren rustig gelegen en we hadden geen last van het lawaai van de drukke stad. Het ontbijtbuffet is op de 5de verdieping, erg mooi opgezet!

• 7Gino en Jan14-08-2010

Typisch stadshotel in een grijze stad

We verbleven twee nachten in dit hotel aan het begin van onze rondreis Costa Rica-Nicaragua. In de lobby krijg je een zeer positieve indruk van het hotel door de grandeur van weleer. Het interieur straalt de sfeer van de jaren '30 uit: de lobby heeft prachtige vloeren, veel houtwerk, gigantische gordijnen. Een vleugelpiano en een hele resem oude foto's zorgen voor de nodige charme. Deze positieve eerste indruk verdwijnt al snel als je de kamers ziet. Hier is dringend opfrissingswerk nodig: ze zijn donker, er is geen airco en de badkamer is piepklein. Het hotel heeft wel een ideale ligging: vlak naast het teatro nacional in het midden van de stad, maar ook de stad is geen topper. San José is grijs, vuil en zonder enige persoonlijkheid. De monumenten zijn het bezichtigen niet waard. Jammer dat je hier de rondreis start, want voor de rest is Costa Rica een prachtig land.

• 8Nicole31-12-2009

Goed hotel om je reis te beginnen of eindigen

Mooie nette kamer, alleen jammer dat het gehorig is. De hele dag hoor je een soort van voetgangersstoplicht tot in je kamer, dus ook als je slaapt! Verder 's morgens een heerlijk ontbijt gehad op de bovenste verdieping. Mooie stijlvolle zaal met leuke uitkijk.

2 tips over Hotel Gran Costa Rica

• B, 25-02-2012

Vermijd de kamers aan de straatkant

• emile vermeulen, 16-11-2011

In het hotel bevind zich een klein reisbureautje. Boek hier een trip naar de Poas, om zo te vluchten uit de drukte van de stad!

0 vragen over Hotel Gran Costa Rica

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • De staf spreektEngels

• Afstand tot strand> 10 km

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking