Hotel Gran Costa Rica

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

45 reviews over Hotel Gran Costa Rica

• 7Blanca Paulissen25-04-2019

Afwisselende natuur, dieren en activiteiten

Costa Rica is een erg mooi land met veel afwisseling van natuur en dieren. Ook de natuur is steeds weer anders. Tijdens de groepsrondreis van 3 weken hebben het het land geheel gezien. Erg mooi!

• 8W Jansen Stolk22-04-2019

Mooi groen land Bevolking is vriendelijk Veel dieren gezien

• 8Ine Smits20-04-2019

Geweldige rondreis

Prachtige rondreis. Veel prachtige natuur gezien. Zowel flora als fauna.

• 10Kitty Scheer25-03-2019

Schitterend

Via Riksja Travel krijg je een reis speciaal voor jouw wensen, er wordt goed geluisterd, je krijgt persoonlijk advies, wat fijn is; ze zijn telefonische goed bereikbaar. Onze reis was fantastisch, de accomodaties mooi gelegen en de excursies waren erg leuk. Wij hebben erg genoten en onze volgende reis boeken we zeker weer bij Riksja.

• 2018
    9Riek01-12-2018

Onvergetelijke mooie reis,met prachtige natuur,

We zijn in San Jose, tortuguero ,Guanacasta, Monteverde, Puntarenas, Manual Antonio en Sante Elena geweest

• 8paul van den berg14-04-2018

fantastisch zou er graag gaan wonen.

bijvoorbeeld niet altijd bang zijn voor wilde dieren zoals een vogelspin,hij doet je geen kwaad en zet dat beestje uit je kamer i.p.v.hem dood te slaan.mijn vriend had plotseling een allergise reactie op gif wat in de hotelkamer was gespoten tegen kakkerlakken.hij moest met soed naar het ziekenhuis,maar de reisleidster vond haar eten belangrijker,dan iemand in shock.ze heeft uiteindelijk een taxi gebeld met veel moeite,anders was mijn vriend dood geweest.pas in panama konden we naar het ziekenhuis op de terugweg naar huis.de vlucht ging ook niet goed ze hebben kerosine geloost na een uur waren we weer in panama,daarna is het goed gegaan met terugvliegen dan.mijn vriend was nog steeds niet in orde.dankzei de reisleidster(onervaren).hoort niet zo te zijn.

• Oude reviews

7Martijn02-05-2013

geen slecht hotel

Best een goed hotel. Sommige mensen vergeten dat ze in Costa Rica zitten en dat er slechtere hotels zijn! Pluspunten lekker centraal en super grote bedden!

• 8Maud07-02-2013

Goed hotel

Hotel ziet er goed uit. Kamers en ontbijt waren ook naar tevredenheid.

• 7Babs16-09-2012

Een goede start van Costa Rica.

We hebben hier 2x overnacht: bij aankomst en bij vertrek 1 nacht. Het hotel ziet er imposant uit bij aankomst, maar vooral de kamers hebben een “vergane glorie”-uitstraling. TV en verlichting werkten niet in de kamer en in de badkamer ontbraken voegen tussen het tegelwerk. Kamers met harde bedden, ventilator, TV en kleine badkamer. Op de terugreis hadden we betere kamers als de heenreis. Beide keren echter wel geluidsoverlast van de airco van het hotel. Het maakt dus verschil welke kamer je krijgt. Het personeel is echter erg behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijtbuffet op de vijfde etage zag er op de heenreis verzorgd en uitgebreid uit. Op de terugreis hebben we hier geen gebruikt van kunnen maken omdat we om 03.15uur opgehaald werden ( een lunchpakketje /sandwiches was geen mogelijkheid ).De lunch op het terras was erg goed. Wifi in het hele hotel.

Met oudere kinderen

• 7B25-02-2012

Veel grandeur, weinig klasse

Dit hotel - begin 20ste eeuw gebouwd in opdracht van de Costa Ricaanse regering - heeft een mooie grandeur en uitstraling. De entree en lobby doen erg statig aan, de kamers helaas niet. We hebben hier tijdens onze reis tweemaal verbleven, de eerste keer toen we vanaf het vliegveld hier kwamen, en de laatste keer voordat we weer terug vlogen. Beide keren waren de kamers erg verschillend, de eerste keer zaten we aan de straatkant in een kleine kamer, de tweede keer in een rustigere kamer aan de achterkant. Het hangt dus maar net af welke kamer je krijg toegewezen. Hoogtepunt vonden wij de ontbijtzaal - ze serveren hier een uitgebreid ontbijt en dit was het beste wat we tijdens onze hele reis voorgeschoteld kregen en je ontbijt in een erg statige (bal)zaal. Verder is het een prima hotel, het hangt er maar net van af welke kamer je toegewezen krijgt.

2 tips over Hotel Gran Costa Rica

• B, 25-02-2012

Vermijd de kamers aan de straatkant

• emile vermeulen, 16-11-2011

In het hotel bevind zich een klein reisbureautje. Boek hier een trip naar de Poas, om zo te vluchten uit de drukte van de stad!

0 vragen over Hotel Gran Costa Rica

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • De staf spreektEngels

• Afstand tot strand> 10 km

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking