Hotel Fleur de Lys

Hotel Fleur de Lysstersterster

7.5Goed

Costa Rica, Costa Rica, San Jose

Op vakantie geweest naar Fleur de Lys?

7.5Goed

Tonen op kaart

31 reviews over Hotel Fleur de Lys

• 2018
    8Niki01-12-2018

Gezellig simpel hotel

Gezellig oud pand, veel hout en leuke binnenplaatsjes. Simpel en een beetje gehorig. Pima ontbijt, niet heel uitgebreid. Afstand tot centrum ongeveer 15 minuten lopen, eetgelegenheid wel in de omgeving.

Gereisd met vrienden in november 2017

• Oude reviews

7SF30-03-2012

Keurig hotel in het centrum van San Jose

Dit is een goed hotel in het centrum van San Jose (circa 15-20 min. lopen tot het Nationaal Theater). We kregen een welkomstdrankje, konden gebruik maken van computers in de lobby met gratis internet, maar hadden erg veel last van de treinen die achter het hotel rijden (zelfs oordopjes konden ons niet helpen).

Gereisd met partner in maart 2012

• 7luyten martine22-03-2012

overnachting Fleur de Lys

Wij hebben maar 1 nacht in Fleur de lys geslapen,daarom ook maar een korte reactie.Kamers waren netjes en het ontbijt was voor ons ok..Het bed was wel voor een ruglijdster heel erg hard.Je bent zowiezo om 5u s 'morgens wakker want dan begint de lokale trein enorm hard te toeteren.We hebben wel een welkomstdrankje gekregen wat erg lekker was.Ik zou zeggen:goed voor 1 nacht en dan verdertrekken door dit prachtige land!

Gereisd met partner in februari 2012

• 8Arno Witte09-09-2011

Vriendelijk hotel middenin druk centrum

Het hotel ligt tegenover het Openbaar Ministerie in een straatje met weinig verkeer, wat een wonder is in het centrum van San José. De toeristenmarkt (artesanía) en het Nationaal Museum liggen letterlijk om de hoek. Een paar keer per uur davert een trein toeterend langs vanaf 05:00 uur 's ochtends tot ca. 18:00 uur 's avonds. Maar als je nog niet aan het tijdverschil bent gewend ben je toch al wakker... Fraai klassiek ingericht gebouw (van buiten wat minder) met zeer behulpzaam personeel. Tip: als je de kamer al verlaten hebt, kun je bagage die je even niet nodig hebt op laten slaan in een afgesloten kast. We hebben er alleen gegeten bij het ontbijt, prima in orde met zowel Amerikaans als Costaricaans eten (gallo pinto). Diverse kamers hebben gratis wifi, maar er is ook een ruimte met 2 pc's waar je gratis kunt internetten Cocktailbar is wat al te prijzig maar je krijgt in ieder geval een welkomstdrankje. Het eten in San José is zeer betaalbaar en alles in het centrum is op loopafstand

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 7Anne04-04-2011

prima

Net hotel vlakbij het centrum van San Jose. Prima voor een of twee nachten. San Jose is niet heel bijzonder. Hotel netjes, schoon, ontbijt prima. Alleen gehorig wanneer de trein langs komt.

Gereisd met partner in februari 2011

• 8Maartje12-10-2010

Prima hotel vlakbij centrum

Wij hebben de eerste en de laatste nacht van onze rondreis hier geslapen. De junior suite kamers die wij gezien hebben (Poma & Lyrio) zijn prima, ruim en schoon. Vanuit dit hotel ben je binnen 5 minuten in het drukke centrum van San Jose. De service is hier echt heel goed, erg vriendelijk en ze doen erg veel om je verblijf aangenaam te maken. Gratis internetten is erg handig. De trein maakt inderdaad veel lawaai, maar San Jose is gewoon een bruisende stad.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Willemsen23-09-2010

Prettige plek om te starten

Fleur de Lys is een prettig hotel in stad waar eigenlijk weinig te beleven is, prima dus voor 1 of 2 nachten. De inrichting is erg warm en de kamers precies groot genoeg. Ontbijt was erg mager.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Sander14-08-2010

Goed beginpunt voor reis door Costa Rica

Rustig gelegen, dicht bij het centrum. Prima om reis door Costa Rica te beginnen. Wij sliepen hier 2 nachten eind juli 2010: om 5 uur beginnen de treinen te rijden en dat gaat met heel veel lawaai! Lijkt wel of ze door je kamer heen toeteren.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Guido Hermans16-11-2009

Klein -net van het vliegveld- hotel

Voor de overstap van het vliegveld naar je 'dag-erna' bestemming is dit hotel perfect. Langer moet je er niet zitten!

Gereisd met partner in september 2008

• 7Angelique21-05-2009

Gewoon goed,zonder poespas

In een achteraf-straatje.Alles gewoon goed,niks bijzonders,geen poespas. Personeel bij de receptie is wel erg vriendelijk en behulpzaam.

Goed hotel om de eerste of laatste nacht door te brengen.

Gereisd met partner in september 2006

0 tips over Hotel Fleur de Lys

0 vragen over Hotel Fleur de Lys

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen