Hotel Fleur de Lys

Kleine hotelsWeer vandaag27°20°
Hotel Fleur de Lys
7,5

22 reviews over Hotel Fleur de Lys in het Nederlands

Dit is een goed hotel in het centrum van San Jose (circa 15-20 min. lopen tot het Nationaal Theater). We kregen een welkomstdrankje, konden gebruik maken van computers in de lobby met gratis internet, maar hadden erg veel last van de treinen die achter het hotel rijden (zelfs oordopjes konden ons niet helpen).

overnachting Fleur de Lys

luyten martine
22-3-2012

Wij hebben maar 1 nacht in Fleur de lys geslapen,daarom ook maar een korte reactie.Kamers waren netjes en het ontbijt was voor ons ok..Het bed was wel voor een ruglijdster heel erg hard.Je bent zowiezo om 5u s 'morgens wakker want dan begint de lokale trein enorm hard te toeteren.We hebben wel een welkomstdrankje gekregen wat erg lekker was.Ik zou zeggen:goed voor 1 nacht en dan verdertrekken door dit prachtige land!

Vriendelijk hotel middenin druk centrum

Arno Witte
9-9-2011

Het hotel ligt tegenover het Openbaar Ministerie in een straatje met weinig verkeer, wat een wonder is in het centrum van San José. De toeristenmarkt (artesanía) en het Nationaal Museum liggen letterlijk om de hoek. Een paar keer per uur davert een trein toeterend langs vanaf 05:00 uur 's ochtends tot ca. 18:00 uur 's avonds. Maar als je nog niet aan het tijdverschil bent gewend ben je toch al wakker... Fraai klassiek ingericht gebouw (van buiten wat minder) met zeer behulpzaam personeel. Tip: als je de kamer al verlaten hebt, kun je bagage die je even niet nodig hebt op laten slaan in een afgesloten kast. We hebben er alleen gegeten bij het ontbijt, prima in orde met zowel Amerikaans als Costaricaans eten (gallo pinto). Diverse kamers hebben gratis wifi, maar er is ook een ruimte met 2 pc's waar je gratis kunt internetten Cocktailbar is wat al te prijzig maar je krijgt in ieder geval een welkomstdrankje. Het eten in San José is zeer betaalbaar en alles in het centrum is op loopafstand

prima

Anne
4-4-2011

Net hotel vlakbij het centrum van San Jose. Prima voor een of twee nachten. San Jose is niet heel bijzonder. Hotel netjes, schoon, ontbijt prima. Alleen gehorig wanneer de trein langs komt.

Prima hotel vlakbij centrum

Maartje
12-10-2010

Wij hebben de eerste en de laatste nacht van onze rondreis hier geslapen. De junior suite kamers die wij gezien hebben (Poma & Lyrio) zijn prima, ruim en schoon. Vanuit dit hotel ben je binnen 5 minuten in het drukke centrum van San Jose. De service is hier echt heel goed, erg vriendelijk en ze doen erg veel om je verblijf aangenaam te maken. Gratis internetten is erg handig. De trein maakt inderdaad veel lawaai, maar San Jose is gewoon een bruisende stad.

Prettige plek om te starten

Willemsen
23-9-2010

Fleur de Lys is een prettig hotel in stad waar eigenlijk weinig te beleven is, prima dus voor 1 of 2 nachten. De inrichting is erg warm en de kamers precies groot genoeg. Ontbijt was erg mager.

Goed beginpunt voor reis door Costa Rica

Sander
14-8-2010

Rustig gelegen, dicht bij het centrum. Prima om reis door Costa Rica te beginnen. Wij sliepen hier 2 nachten eind juli 2010: om 5 uur beginnen de treinen te rijden en dat gaat met heel veel lawaai! Lijkt wel of ze door je kamer heen toeteren.

Klein -net van het vliegveld- hotel

Guido Hermans
16-11-2009

Voor de overstap van het vliegveld naar je 'dag-erna' bestemming is dit hotel perfect. Langer moet je er niet zitten!

Gewoon goed,zonder poespas

Angelique
21-5-2009

In een achteraf-straatje.Alles gewoon goed,niks bijzonders,geen poespas.

Personeel bij de receptie is wel erg vriendelijk en behulpzaam.

Goed hotel om de eerste of laatste nacht door te brengen.

Goed hotel

Marieke
11-1-2009

Het hotel lijkt een beetje in een achterstandbuurt te liggen, maar als je het straatje uit loopt zie je recht het nationale museum en links ga je richtig de winkels. De winkelstraat (achter Gran Hotel), was nou niet bepaald leuk te noemen, maar oké.. Van binnen zit het er goed uit en de kamers zijn erg leuk. Een mooie badkamer, met een luxe wc. Heerlijke bedden, het lekkerst ingeslapen van de hele 18-daagse vakantie. Het eten vonden we 's avonds niet heerlijk. Het ontbijt was prima. De eerste ochtend hadden we een redelijk uitgebreid ontbijt, de tweede ochtend stond er haast niks. Op aanvraag kregen we uiteindelijk het zelfde als de ochtend ervoor.

We hebben een aantal aanbieders voor Fleur de Lys voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fleur de Lys in San Jose, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fleur de Lys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.