Hotel Don Fadrique

Meer hotelinfo

3 reviews over Hotel Don Fadrique

• 9Maureen25-08-2008

Goede uitvalsbasis

Dit hotel is een lekker rustige start en afsluitlocatie. Het ligt net buiten het centrum van San Jose. Het is te lopen, maar trek er wel even voor uit. Het hotel heeft een mooie binnentuin waar je ontbijt. In de omgeving is niet veel te doen, weinig restaurants. Vooral ideaal dat we onze huurauto bij het hotel kregen (geboekt via costaricaonline) en dat we in een rustige buurt konden starten in plaats van het toch wel drukke centrum

• 8Uphoff28-08-2007

Best aardig hotelletje. Netjes, aardig binnenplaatsje,. Alleen lunch verkrijgbaar. Ook geen bar. Ligging is vrij beroerd aan drukke stinkstraat (hoewel, dat voor veel hotels in San Jose zal tellen). Nette kamers, wel erg verschillend in afmetingen (van tè klein, tot zeer ruim). Twee keer 1 nacht geweest voor luchthaven.

Familie

• 7Danielle21-08-2007

Prima hotel, zeker om even bij te komen van de vlucht en dan door te gaan. wij verbleven er maar 1 dag en nacht. Het ontbijt in de overdekte binnentuin was een leuke binnenkomer, Kamer was ook prima met een klein binnenplaatsje om te zitten. Op loopafstand van het centrum, alhouwel "3 blocks" toch snel een uurtje lopen is.

0 tips over Hotel Don Fadrique

0 vragen over Hotel Don Fadrique