Hotel Costa Rica Guesthouse

Costa Rica, Costa Rica, San Jose

7Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Rica Guesthouse voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Costa Rica Guesthouse

• 8Maaike en Martin17-01-2009

Goed en voordelig hotel voor een kort verblijf

Wij hebben aan het begin en eind van onze reis in dit hotel overnacht. Hotel ligt even buiten het echte stadscentrum (op loopafstand). Meeste kamers hebben gedeelde badkamer. Enkele hebben eigen badkamer. Vriendelijk personeel. Hotel kan het vervoer van en naar de luchthaven regelen tegen een voordelige prijs. Alle kamers worden momenteel gerenoveerd. De 1e keer kregen wij een 'oude' kamer, de 2 keer een 'nieuwe'. Dat was een groot verschil! De oude kamer was echt oud en aan vernieuwing toe. De nieuwe was ruim en zag er keurig uit. Goed bed en grote moderne badkamer. Klein nadeel is dat het hotel vlakbij een spoorlijn en naast een weg waar 's ochtends vroeg en 's avonds tussen 18 en 20 uur veel verkeer is. Tijdens die verkeersdrukte en als de trein langs komt geeft dat behoorlijke herrie. Gasten van het guesthouse kunnen gebruik maken van de faciliteiten van het backpackershotel wat er naast ligt: zwembad, tourist-information, uitgebreide snackbar met film-zaal.

0 tips over Hotel Costa Rica Guesthouse

0 vragen over Hotel Costa Rica Guesthouse

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats