Hotel Corteza Amarilla Art Lodge & Spa

Met jonge kinderen

Bijzonder hotel buiten San José

Stijn
24-7-2011

Corteza Amarilla is het huis van een kunstenaar dat is omgebouwd tot een boutique hotel. Vooral in de lobby en het restaurant is dat goed te zien. Die zijn heel bijzonder druk gedecoreerd met allerlei kunstige voorwerpen. De kamers zijn wat dat betreft vrij standaard, hoewel de badkamer apart is, met onder andere de wastafel in een nis met daglicht van boven. Het bed is erg (te) zacht. Het restaurant is aan de dure kant, maar het eten was er wel goed. Voor het ontbijt is er de keuze uit een beperkt menu, en de kwaliteit was wat minder dan we in de meeste andere hotels hebben gehad. Het hotel ligt een redelijk eindje buiten San José en is vrij lastig te vinden. Als eerste of laatste nacht is het wel goed geschikt, want het ligt vrij dicht bij het vliegveld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corteza Amarilla Art Lodge & Spa in San Jose, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corteza Amarilla Art Lodge & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.