Hotel Corteza Amarilla Art Lodge & Spa

Meer hotelinfo

1 review over Hotel Corteza Amarilla Art Lodge & Spa

• 7Stijn24-07-2011

Bijzonder hotel buiten San José

Corteza Amarilla is het huis van een kunstenaar dat is omgebouwd tot een boutique hotel. Vooral in de lobby en het restaurant is dat goed te zien. Die zijn heel bijzonder druk gedecoreerd met allerlei kunstige voorwerpen. De kamers zijn wat dat betreft vrij standaard, hoewel de badkamer apart is, met onder andere de wastafel in een nis met daglicht van boven. Het bed is erg (te) zacht. Het restaurant is aan de dure kant, maar het eten was er wel goed. Voor het ontbijt is er de keuze uit een beperkt menu, en de kwaliteit was wat minder dan we in de meeste andere hotels hebben gehad. Het hotel ligt een redelijk eindje buiten San José en is vrij lastig te vinden. Als eerste of laatste nacht is het wel goed geschikt, want het ligt vrij dicht bij het vliegveld.

Met jonge kinderen

1 tip over Hotel Corteza Amarilla Art Lodge & Spa

• Stijn, 24-07-2011

Het hotel is lastig te vinden, maar als je deze beschrijving precies opvolgt, dan moet het toch lukken: -Neem op snelweg 27 richting San José afslag 148 (bij kilometerpaaltje 14) richting Ciudad Colon/Pusical -Volg de weg voor 1 1/2 kilometer -Let op een bord met een blauwe eenhoorn aan de rechterkant -Sla bij dat bord rechtsaf

0 vragen over Hotel Corteza Amarilla Art Lodge & Spa

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV