Hotel Colonial

6.4Voldoende

Costa Rica, Costa Rica, San Jose

Op vakantie geweest naar Colonial?

6.4Voldoende

Tonen op kaart

5 reviews over Hotel Colonial

• 7Maarten22-07-2014

Midden in centrum is enige pré.

Het hotel is nodig aan een opknapbeurt toe, met name de badkamers. Er is geen lift, geen airco maar een fan. Veelal geen warm water. Wel gratis WIFI, maar downloaden lukt niet. Voor één of twee nachten wel te doen.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 4Geert25-02-2012

Zijn prijs niet waard

Bij aankomst in San Jose, hebben wij daar overnacht. Onze kamer lag aan de achterzijde, wat ons nog de nodige rust gaf. De kamer zelf was volgens onze mening ondermaats. Schimmel in de doucheruimte, loszittende stopcontacten en gescheurde handdoeken aan het rek. Voor 77 $/nacht verwacht ik wel iets beters. Godzijdank verbleven we er maar één nacht

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Mark03-09-2010

Prima hotel

Dit hotel is centraal gelegen in San Jose en is prima om een paar nachtjes te blijven. Kamers zijn ruim genoeg, tv en airco. Wij hadden kamer aan de voorzijde, dat levert wat geluidsoverlast van de weg op, probeer kamers aan de achterzijde bij het zwembadje zijn beter. Ontbijt is standaard (koffie/thee, scrambled eggs, toast, jam, fruit en rijst/bonen) maar niet bijzonder. In San Jose zou ik niet lang blijven, lelijke betonnen stad. Enige aanrader is stadspark La Sabana.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Koen Zomers03-06-2010

Simpel maar prima hotel

Het is een simpel, maar prima hotel 2 straten verwijderd van de grote winkelstraat in San Jose (5 min lopen).

Het hotel heeft een heel klein zwembadje. De kamers zijn schoon, voorzien van een TV (wel zonder enige ontvangst), douche en een fan. Sommige kamers hebben airco, niet allemaal.

Er is gratis WIFI in de lobby (vraag receptie voor wachtwoord). Voor 1 US$ kun je hun PC met internet gebruiken. Ze verkopen gekoelde dranken bij de receptie.

Ontbijt is ingebrepen in de prijs. Het is een vrij simpel ontbijtje bestaande uit een stuk fruit, scrambled eggs, rijst met bonen, tosti met jam en koffie of thee.

Personeel is vaak nors en sjacherijnig. Er zijn kluisjes aanwezig tegenover de receptie voor het opbergen van waardevolle spullen.

Doordat het hotel aan een vrij drukke straat ligt, is het erg lawaaierig in de kamers. Vooral in de vroege ochtend is dit vervelend. Door het raampje van je kamer en de badkamer dicht te doen is het qua geluid wat beter te doen, maar weer wat warmer.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 7Jolie16-05-2010

Goed hotel.

Goed hotel, kamers zijn netjes alleen hebben de goedkopere kamers geen airco, maar wel een fan. Als je aan de achterkant zit, is het ook rustig. Het ontbijt was goed. Centrum is op loopafstand. De stad San Jose zelf valt tegen, maar het is een goede uitvalsbasis voor een paar leuke uitstapjes zoals de Poas vulkaan en de Irazu. Kan vanaf de stad met de taxi of voor de meer avontuurlijkere mensen, eerst met de bus naar Alajuela of Cartago, waarvan de laatste een erg leuke stad is.

Gereisd met partner in mei 2007

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Vroege check-in mogelijk
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats