Hotel Brittannia

Meer hotelinfo

9 reviews over Hotel Brittannia

• 7Marly14-11-2010

Goed overnachtingshotel

Voor één nacht is het prima, zeker als je laat landt in San José, het is maar 15 minuten vanaf de luchthaven. Schone kamer met een groot bed. Wij lagen op de begane grond aan de straatkant, dit was erg lawaaierig, zeker omdat er ook nog een halloweenparty tegenover het hotel was tot laat in de nacht. Ontbijt was heel simpel en niet lekker!

• 7S.Mulder25-11-2009

prima voor 1 dag.

We kwamen laat aan en bij aankomst op de kamer oogde het helemaal prima. De laatste dag zijn we hier ook geweest, toen hebben we s'avonds ook gegeten. Dit was prima, maar niet overdonderend. De buurt oogde wat minder fijn s'avonds, we zijn dus niet het hotel uitgeweest. Maar misschien dat dit overdag beter is..

• 7Tim08-09-2009

best ok

Zijn hier direct na de vliegreis aangekomen, volgende dag weer verder. Voor een nacht was het zeker goed. (tv op kamer, kamer was ook goed schoon). Eten was ook best goed.

• 8annette25-03-2009

gezellig hotel in centrum

prima hotel,verzorgd ingericht,kleinschalig,op loopafstand van het centrum,goed ontbijt. leuk om mee te beginnen,minder om te vertrekken i.v.m. afstand en file naar het vliegveld.

• 7tanja en olaf19-11-2008

goed hotel, slecht restaurant

Prima hotel voor de eerste en laatste dag. Ontbijt prima, het diner was alleen erg slecht en redelijk aan de prijs. Dan kan je beter een taxi nemen naar een restaurant. Wij hebben niet veel van de omgeving gezien omdat we vrij laat aankwamen.

• 8Angelique11-11-2008

Voor deze prijs een Tophotel!

Mooi hotel,goed gelegen,ruime kamers en vriendelijk personeel.Wij kregen bij aankomst automatisch een up-grade naar een suite.Maar wij waren er in september en dan is het erg rustig. Ontbijt is simpel,maar goed verzorgd. Voor deze prijs zeker een aanrader.

• 7Winnie18-03-2008

Hotel Brittania is een prima hotel. Het ligt midden in het centrum. De kamers zijn schoon en verzorgd. Het eten en de service is ook prima.

• 9Lean en Natasja05-08-2007

Wij zijn hier in 2003 geweest op de eerste en de laatste dag van onze vakantie. Het was een goed hotel voor als je op je transfer moet wachten.

• 9jake19-08-2005

Zeer goed hotel. Zeer dicht bij bezienswaardigheden, winkels, café, .... .

Anders

0 tips over Hotel Brittannia