Hotel Barcelo Palma Real

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Palma Real voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Barcelo Palma Real

• 8maria29-10-2011

Goede start en/of finish rondreis met huurauto

Hotel ligt vaak bij een afslag van de rondweg. Zeer service gericht personeel. Mooie kamer met LCD TV en koffiemachine. Centrum per taxi snel bereikbaar. Gratis shuttleservice (wel 48 uur tevoren even aanvragen) van en naar vliegveld.

• 8Monique20-02-2011

Keurig hotel

Sjiek hotel met mooie kamers. Minpunt is de ligging in het centrum. Dat is niet zo makkelijk als je je reis moet beginnen vanuit dit hotel, je bent zo verdwaald in San Jose. De stad zelf valt tegen. Veel criminaliteit gezien. Maar ja in welke grote stad is dat niet. Gewoon een beetje uitkijken. Verder alleen maar positieve ervaringen met dit hotel. Alles zag er keurig uit en ook het eten was heel goed.

• 8Ellen31-10-2010

Mooi hotel

Net buiten het centrum ligt dit redelijk zakelijke hotel. Maar een mooie plek om je vakantie te beginnen en te eindigen. Wij hebben tevens gebruik gemaakt van (gratis) de fitnessruimte, 2 loopbanden, spining bike etc. Ontbijt was prima, ruime keuze. Overdag een gratis vervoer van en naar het vliegveld. (helaas moesten wij om 5 uur 's ochtends weg, maar dan regelen ze gewoon een taxi) Echt een mooi hotel. Omdat wij tevreden waren, zijn we aan het einde van onze vakantie terug gegaan.

• 8Erica de vries27-03-2010

prima hotel

In dit hotel zijn we tijdens onze rondreis 3 keer geweest, een goed verzorgt en schoon hotel, vriendelijk personeel wegbrengservice naar vliegveld allemaal perfect geregeld.

• 9lin10-09-2009

Top!

Goed hotel met sjieke kamers! Wij waren zeer tevreden, behalve het buffet-diner dat vonden we helemaal niks. Roomservice daarentegen is erg goed! Goede prijs bij een touroperator via het internet.

• 8annette25-03-2009

prima hotel

kamer prima, ontbijt o.k. diner goed,maar ver weg van het centrum en echt niets in de omgeving. bovendien wordt het afgeraden 's avonds het hotel zelf te verlaten. casinootje aardig.dicht bij het vliegveld.

• 8Monica07-03-2008

Keurig hotel, ideaal om de reis mee te beginnen om te eindigen. De kamers zijn netjes en het ontbijt is compleet.

• 7John en Pasca22-05-2007

Goed hotel met gunstige ligging. Ideaal om je reis mee te beginnen of te eindigen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Op loopafstand supermarkt en pinautomaat. Kamer is erg schoon en netjes en van alle gemakken voorzien. Nadeel: geen balkon. Ontbijt is goed en uitgebreid. Voor vragen kun je altijd mailen.

• 8Pepper12-11-2006

Wij zijn hier onze rondreis door Costa Rica begonnen. Het is een net hotel met mooie, schone kamers en een zeer goed ontbijt.

• 7Willem en Monique08-01-2006

Heel mooi en net hotel met een gunstige ligging en mooie kamers. Leuk om je reis te beginnen!

0 tips over Hotel Barcelo Palma Real

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking