Hotel Balmoral

Meer hotelinfo

18 reviews over Hotel Balmoral

• 5rijstad21-08-2011

niet voor mij

de bar is vroeg dicht wij kwamen laat aan en er was niks te eten of te drinken verder is het een niet roken hotel en na zo,n lange reis wil ik als roker toch echt een sigaretje

• 7Herman22-06-2011

Centraal gelegen hotel in San José.

De kamers zijn netjes maar verder niks bijzonders. De centrale ligging is ideaal als je de stad wil verkennen.

• 6bianca21-10-2010

Balmoral

Prima hotel voor een overstap maar zou er niet langer als 1 nacht willen blijven. Kamers zijn gehoorig. Kamers zijn ook sterk verschillend van grote. Bedden zijn prima Hotel over het algemeen ziet er ook netjes uit. Het ligt echt in het centrum van San Jose.

• 7J.Huttinga22-09-2010

Goed voor één overnachting

Aan het begin en aan het einde van de reis één nacht in dit hotel geslapen. De ligging van dit hotel is goed. Midden in het centrum van San José. Wij hadden alleen geen uitzicht. We keken uit op een muur of de ramen waren afgeplakt. De kamers zijn ook erg gehorig. Voor één overnachting is dit hotel goed te doen, maar niet voor langer. Verder zag het er netjes uit. Ontbijt was prima.

• 8G&G08-06-2010

Prima stadshotel

Prima hotel met veel verschillende kamers. Heel groot maar helaas ook heel klein! Hier drie keer een nacht geslapen. Één keer een kleine kamer en twee keer een hele mooie grote kamer. Gratis internet (trap op bij de lift)

't Is een stadshotel, houd oordoppen bij de hand. Soms zijn deze nodig... Heel centraal gelegen aan de belangrijkste winkelstraat. Dicht bij souvenirmarkt en musea. Goed eigen restaurant en goed restaurant aan de overkant (Newscafé). Daarnaast veel fastfood in de buurt.

• 7mandy21-05-2010

centraal gelegen, goed hotel, aanrader

hotel in centrum , loopafstand van alle winkels, in straat internetcafe, restaurantjes, cafeetjes. goede service, vriendelijk personeel.

• 8Michel09-02-2010

Prima hotel in centrum

Aan het begin en einde van onze rondreis hebben wij in dit hotel verbleven. Hotel ligt in het centrum van San Jose, op zich geen geweldige stad. De kamers zijn verschillend, van klein tot groot, maar allemaal degelijk. Een echt stadshotel, dus ook 's nachts zijn de geluiden van de stad duidelijk hoorbaar. Maar gewoon een prima hotel om in San Jose te verblijven. Prima ontbijt, maar ook prima eetgelegenheden op korte afstand. Tip: Newcafe aan de overkant van het hotel.

• 7vonny8121-01-2010

Goede ligging

Basic stadshotel. Goede schone kamers. 24-uursreceptie, aan de rand van het centrum gelegen. Restaurant is amerikaans georienteerd, maar goed. Al met al een goed hotel om je ronreis door Costa Rica te beginnen en te eindigen. Op de 1e verdieping gratis internet!

• 7Renate29-09-2008

Prima hotel

Wij hebben hier aan het begin 2 nachten geslapen en op het einde van de vakantie nog 1 nacht. De kamers waren totaal verschillend. De eerste 2 nachten lagen we op etage 2 en dit was alles behalve mooi. De laatste nacht op etage 6 en dat was tegen het luxe aan. Een gigantisch verschil dus. De eerste 2 nachten hebben we continu wakker gelegen van de erotische geluiden van de hoertjes!!! Dit was niet echt prettig dus. Op de 6e etage hebben we nergens last van gehad. Het hotel is groot en ideaal gelegen. Mooie bar en restaurant aanwezig!

• 7Martine Moerkerke13-01-2008

Drie nachten verbleven. Hotel ligt in het centrum, dus alles is te voet bereikbaar. Kleine propere kamer. Weinig last van lawaai gehad. Er valt eigenlijk heel weinig over te zeggen. Simpel maar degelijk hotel.

0 tips over Hotel Balmoral

0 vragen over Hotel Balmoral

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
      • Wellness behandelingenMassages