San Jose

We hebben een aantal aanbieders voor San Jose voor je op een rij gezet:

Reviews over San Jose

• 9max09-03-2014

Was echt top daar!

Deze vakantie bestemming is zeker een aanrader!

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in januari 2013

• 7marijke04-04-2013

Leuk om een dag te bekijken en de sfeer te proeven

Mooiste gebouw van de stad is het Teatro Nacional uit 1890. Zeker de moeite om van binnen te gaan bekijken.

• 8Sfeer in stad
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in maart 2013

• 6A28-04-2012

Sfeerloze stad

De stad had weinig sfeer en daarom zijn we naar de Zoo en de vlindertuin geweest en dit was leuk!

• 5Sfeer in stad
    • 3Cultuur

Gereisd met partner in februari 2012

• 5heer Vos26-07-2012

Hotel Juliana

San Jose is een mooie stad met veel oude gebouwen en cutuur. Er zijn ook veel winkeltjes voor degene die er willen winkelen. In de omstreken van San Jose liggen een aantal mooie vulkanen waarvan vulkaan Irazu zeker de moeite waard is om te bezoeken. In Central Valley kun je makkelijk met de auto rond rijden en van de diverse natuur genieten.

• 5Sfeer in stad
    • 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in juli 2012

• 7fam. Cordes31-03-2010

leuk om gezien te hebben

Leuke stad, met mooie bezienswaardigheden en een heleboel op redelijke afstand te doen. Geweldig gegeten bij restaurant la Esmeralda, laat je sávonds wel vervoeren per taxi want het schijn t er niet al te veilig te zijn s'avonds

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in februari 2000

• 3Dekkers02-01-2009

DIT NOOIT MEER

Waarschuwing! Ook wij zijn helaas overvallen in deze stad. En ja, dat kan overal gebeuren. Het is puur bedoeld als waarschuwing. Het laat een stempel na op je vakantie wanneer je als vreemdeling in zo'n drukke stad zoiets meemaakt. Het is niet alleen de gebeurtenis zelf maar alles wat er bij komt kijken. Een dag of 3 kwijt om alles te regelen! Bij de politie is het 1 grote corrupte bende en bij de ambassade word je ook niet vrolijker.Dus maak dat je er zo snel mogelijk weg komt en geniet verder van alles wat dit prachtige land te bieden heeft!

• 3Sfeer in stad
    • 3Omgeving
    • 3Cultuur

Gereisd met partner in januari 2009

• 7Jeroen & Sabine26-07-2009

Ben voorzichtig in San Jose!!!

San José is niet echt een leuke stad. Ons hotel (Gran Hotel) zit midden in het centrum en van hieruit liepen we zo de stad (voetgangers)zone in. Op zich wel wat leuke winkeltjes en restaurantjes, maar daar buiten moet je je niet gaan begeven.
    Vanuit San José kun je de Poás vulkaan bezoeken. TIP: doe dit vroeg in de ochtend! Wij waren daar om 10 uur en wij hebben helaas niets gezien: een en al mist. Wij hebben hier 2 uur tevergeefs zitten wachten, in de hoop dat de mist nog op zou trekken, maar helaas. Schijnbaar echt vroeg in de ochtend heb je hopelijk meer succes. Alleen het meer (lagoon) was wel zichtbaar, schrale troost want daar kwamen we niet voor. In San Jose stad moet je opletten, ze hebben daar tijdens het rijden onze autoband lek geprikt. Dan wijzen ze daarop, in de hoop dat je dan stopt en dan overvallen ze je. Ook moet je niet stoppen voor 2 min om wat water te kopen met je waardevolle spullen in de auto. Wij kwamen terug bij de auto en die was leeggehaald. Dus pas op!!

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in november 2008

• 5Sander14-08-2010

In 1 dag helemaal gezien

Wij zaten in Hotel Fleur de Lys en van daar uit een halve dag door het centrum gewandeld. Niks geen problemen, en veel aardige mensen. In het donker met de taxi naar een vriend die hier woonde en na het eten met de taxi weer terug. Geen problemen, maar ze raden je ook daar niet aan om in het donker naar buiten te gaan.

1 dag blijven en dan snel je rondreis beginnen, want Costa Rica is zeker de moeite waard.

• 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Imk09-09-2010

Saaie stad

Ik vond San_Jose een wat saaie stad, weinig mooie gebouwen, alles is vierkant en veel politie op straat. Er zijn wel wat leuke winkeltjes en het goud museum was ook leuk, maar het is niet een stad waar ik graag een paar dagen zou willen doorbrengen.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Cultuur

augustus 2010

• 5Natascha22-01-2009

geen aanrader

San Jose is idd een noodzakelijk iets wat voorbij komt tijdens aankomst en vertrek. Wij waren er door omstandigheden beide keren 2 nachten. De stad heeft niets te bieden en als je al besluit ergens een extra nacht te verblijven zou ik adviseren dat elders in Costa Rica te doen. Zonde om daar San Jose voor te kiezen.

• 4Sfeer in stad
    • 4Omgeving