Sorteren

vakanties San Jose

Reviews over San Jose

mooie land met veel natuur

Edwin Tops
    16-3-2018

Positieve punten:wij hebben een rondreis gedaan met touroperator van 12 dagen gedaan met een gids. Costa Rica is een mooi land met veel natuur bezienswaardigheden (mooie vogels, kikkers, leguanen, gieren,ea) mooie stranden.. Je kan er raften, kanopy is in in Costa Rica, Je kan er ook lekker eten, hotels zijn proper en je mag water van de kraan drinken. Vriendelijke mensen. Goed georganiseerde reis.

Negatieve punten: geen cultuur, de hoofdstad valt tegen, veel afval, best met plaatselijke munt betalen en niet met dollars zoals ze daar liever hebben (brengt meer op voor hun), soms slechte wegen, plaatselijke gidsen zijn duur (min. 25 dollar) op de luchthaven is het enorm duur. Gids viel een beetje tegen, gaf te weinig uitleg over het land zelf. Spijtig dat de vulkaan dicht was (Touroperator heeft ons hiervan niet verwittigd)

groot, rommelig

louise
    2-11-2015

Geweldig land, prachtige natuur waar genoeg te zien is en te beleven. Zip glyding, kanoën, wandelen., zwemmen. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Neem wel je oude kleren mee, want schimmel zit er zo in.

In san jose is het overdag prima te doen, behalve als het donker wordt dan moet je toch oppassen waar je loopt en met hoeveel

San Jose, latijns amerikaanse stad

Mario Sanches
    8-12-2014
    San Jose, is een latijns amerikaanse stadt een mengemoes van bouwstijlen en niet al te veel culturele hoogstandjes. We hebben genoten van de parkjes en de centrale markt.

fantastische plek

charly
    30-3-2014
    Mooie omgeving en een hele mooie natuur

Was echt top daar!

max
    9-3-2014
    Deze vakantie bestemming is zeker een aanrader!
San Jose scoort een 6,7 uit 10, op basis van 58 reviews