Hotel Trogon Lodge

Kleine hotelsWeer vandaag27°18°
Hotel Trogon Lodge
7,6

7 reviews over Hotel Trogon Lodge in het Nederlands

Leuke onderbreking van een groepsreis

Peter
3-11-2012

Zoals beschreven prachtige twee onder één kap-kamers met gedeelde veranda. He was fris, maar dat was ook wel eens lekker. Schone kamers.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Trogon Lodges liggen in een bijna te mooie tuin tussen wilde natuur. Prachtig aangelegd en onderhouden. De lodges zijn leuk en je deelt 1 balkon met z'n 2 -en. Rond het restaurant vliegen de hummingbirds af en aan. Het eten is er prima, de koffie heerlijk en gratis. Neem een trui mee; de avonden zijn behoorlijk fris en de kachel moet echt aan 's nachts! Vanuit dit paradijsje kan je een aantal lekkere trails lopen, op zoek naar de fameuze Quetzal.

Gereisd met partner in april 2011

Afgelegen ligging (12 km vanaf doorgaande weg) een in mooi dal. Lodges liggen aan de rivier op een hoogte van 2200 meter.

Kamers zijn moeilijk te bereiken met koffers/tassen gezien de vele trapjes en hoogteverschillen op het terrein.

Hou rekening met grote temperatuursverschillen, het kan 's nachts afkoelen tot enkele graden boven het vriespunt! De aanwezige kachel aansteken is geen overbodige luxe!

De lokatie leent zich niet voor een lang verblijf, gezien de beperkte faciliteiten (slechts enkele wandelroutes) en geisoleerde ligging. Canopy op het terrein is mogelijk.

Minder privacy op je veranda indien de aangrenzende lodge bezet is.

Goed restaurant, mooie, centrale ligging met goed eten. Zelfs een lunchpakket voor onderweg kon geregeld worden. Gezellige, ruime en moderne bar (hete chocomelk met rum!) met biljart en leeshoek. Aangrenzend terras met mooi uitzicht op de rivier. Tevens heb je hier de mogelijkheid om de quetzal te spotten!

Gereisd met partner in augustus 2010

weinig te beleven

Erica de vries
28-3-2010

Mooie kamers, goed dat er een kachel was, het was erg koud, buffet was goed zowel 's morgens als 's avonds, maar er was in de omgeving niks te beleven het was goed dat we met een rondreis waren zodat we gezelschap hadden.

Gereisd met partner in januari 2010

geen aanrader

jacqueline
6-1-2009

De omgeving leent zich slechts voor enkele korte wandelingen.In de nabije omgeving is wel een nieuw nationaal park geopend.De manager zou een gids regelen om met ons mee te gaan.Echter dit bleek de volgende ochtend niet geregeld te zijn.Toen hebben we een reservering via dezelfde manager gemaakt om 's middags te gaan paardrijden.Echter de paarden kwamen een uur later dan afgesproken.Op zich geen probleem, maar hij wist van niets toen we stonden te wachten en deed ook geen moeite om ook maar iets uit te zoeken.Vervolgens zou er de volgende dag echt een gids aanwezig zijn die ons voor een afgesproken bedrag mee zou nemen naar het park.De prijs was inclusief lunchboxen en vervoer heen naar het park.Echter toen we de volgende dag in de auto van de manager wilden stappen, kregen we te horen dat de prijs bijna verdubbeld.En te bedenken dat dit eerste kerstdag betrof, is erg jammer...

Gereisd anders in januari 2009
2007

Mooie ligging

John en Pasca
22-5-2007

Mooie ligging. Heerlijke wandeltochten te maken. Kans om de Quetzal te zien! Leuke kamers met terras (met schommelstoel). Op de kamer verwarming! Het kan hier tegen het vriespunt aanlopen. Verwarming hebben wij dus zeker nodig gehad. Schitterende tuin, erg goed onderhouden. Vanuit je kamer kijk je over een soort vallei. Restaurant is goed (buffet). 's morgens is er al zeer vroeg koffie en thee verkrijgbaar (voor de vroege vogels).

Voor vragen kun je altijd mailen.

Gereisd anders in mei 2007

Lodge is prachtig gelegen in de natuur

John en Pasca
20-2-2007

Lodge is prachtig gelegen in de natuur. Kamers zijn eenvoudig maar netjes en schoon met leuk terras. Vanuit de lodge zijn schitterende wandelingen te maken. Restaurant is goed met voldoende keuze (buffet). De tuin is schitterend en erg goed onderhouden. Leuk voor 1 of 2 overnachtingen. Neem warme kleding mee, het kan 's morgens en 's avonds erg koud zijn. Mocht je vragen hebben, mail dan gerust.

Gereisd met partner in februari 2007

• De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trogon Lodge in San Gerardo de dota , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trogon Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.