Géén boekingskosten

Hotel Dantica Cloud Forest Lodge

Costa RicaCosta RicaSan Gerardo de dota

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Dantica Cloud Forest Lodge voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 14 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 14 reviews

14 Reviews over Dantica Cloud Forest Lodge

• 9mmj.slabbekoorn11-01-2012

Prachtige kamer

Bijna op het einde van onze rondreis kwamen we aan bij Dantica Lodge. Dit was in augustus 2011. We kwamen vanaf Drake Bay, waar het nog heel warm was. Naarmate we dichterbij Dantica Lodge kwamen werd het ook steeds frisser. Dat was wel even wennen na al die warmte maar de accommodatie maakte veel goed. Een hele mooie kamer met een prachtig uitzicht. We zijn 2 avonden wezen eten bij Mirian, een costaricaans vrouwtje die een huiskamer restaurantje heeft vlakbij de lodge. Ze sprak geen woord anders dan spaans en wij spraken geen spaans, maar we begrepen elkaar wel. We hebben er heerlijk gegeten. Vanuit de lodge zijn we naar de Irazu vulkaan geweest. We hadden echt geluk want we hebben een uurtje van het uitzicht kunnen genieten en daarna werd het bewolkt. Dantica Lodge is echt een aanrader. De eigenaar heeft een echtpaar aangenomen voor het beheer en dit waren echt hele vriendelijke mensen en zeer behulpzaam.

• 9Familie Postma07-08-2011

Geweldig hotel in het nevelwoud.

10-7-11 Dantica Lodge was ons 5e hotel tijdens onze rondreis met onze dochter van 5 jaar. De Nederlandse beheerders zijn erg aardig en we hebben ons hier heel goed vermaakt. De hotelkamers zijn prachtig met een geweldig uitzicht op het nevelwoud. Ook de jacuzzi met uitzicht op het nevelwoud is erg mooi. Het restaurant is een aanrader, je kunt er heerlijk eten. Ook zijn er vanuit hier veel excursies te doen. Wij hebben gekozen voor een bezoek aan de watervallen op een paard. Een geweldige ervaring, vooral voor jonge kinderen. Ook de Quetzaltour is een aanrader, wij hebben de Quetzals gespot. Wij hebben al onze hotels van te voren geboekt, en dat is ons zeer goed bevallen.

• 9zij-hij19-03-2011

Geweldig!

Prachtig gelegen huisjes, heel mooi ingericht. Wij hadden de suite geboekt, maar de andere huisjes voldoen net zo goed. Een hele zijde was volledig van glas, met een geweldig uitzicht over het dal. Badkamer met bubbelbad en een houtkachel in de kamer (die laatste alleen bij dit betreffende huisje). Hoog gelegen, de receptie op circa 2500 meter en ons huisje nog 200 meter hoger. Ontbijt naar keuze, maar allemaal prima in orde. Voor gasten is avondeten mogelijk, op 300 meter afstand (richting hoofdweg hebben wij echter stukken beter en goedkoper (circa 6 euro pp, inclusief koffie etc) gegeten bij een huiskamer restaurantje met een zeer aardige eigenaresse. Zeker ook aan te raden: de Quetztal tocht met de gids van het hotel. Kortom: zeker een plek om op te nemen in je rondreis!

• 10joris-jopie27-01-2011

Super!! Een hoogtepunt van onze rondreis

Tijdens onze rondreis door Costa Rica hebben we ook 2 nachten verbleven in Dantica. Dat was in 1 woord fantastisch. De kamer met bubbelbad die uitkeek op de vallei en wolken, de gastvrijheid van de staff waaronder Alex en Carlos, en de prachtige vogels waaronder de Quetzal die we gezien hebben. Een absoluut hoogtepunt van onze reis en een echte aanrader om op te nemen in een rondreis door het land. Over dit hotel, de omgeving en het personeel kunnen alleen maar goede dingen gezegd worden. GO THERE zou ik zeggen. Joris

• 8iris_sproet23-01-2011

apart

Een hele aparte lodge. We hadden de bruissuite en waren de enige gasten. De kamer was leuk met ramen tot op de grond met een mooi uitzicht in de vallei. Jacuzzi in de grond van waar uit ook uitzicht. De bruissuite lag alleen het verst weg lopen van de parkeerplaats,niet handig met koffers,was behoorlijk zware 'wandeling'naar je kamer. Het was er de dag wat wij er waren(in dec)erg koud, en het was niet warm te krijgen in de kamer. Er stond een klein electrisch kacheltje maar dat kreeg de kamer niet warm,de bruidssuite had als enige een houtkachel dus we hebben flink gestookt om he warm te krijgen. Het restaurant was dicht,maar je kon naar een restaurantje in de buurt bellen(dus met fleece,en zaklamp buiten naar een telefoon)en even later werd het eten incl borden,bestek, limonade bezorgd. Was wel grappig. We hadden de volgende ocht een afspraak met een gids en hebben toen de Quetzal gespot. Aparte accomedatie,maar erg afgelegen.

• 8Paul20-08-2010

super locatie

Zijn hier helaas maar 1 nacht geweest, wat een mooie omgeving. En het huisje was echt super met ramen van vloer tot plafond. Hebben vanuit het huisje een wandeling gemaakt naar een lager gelegen rivier. Het is een korte wandeling maar je waant je wel echt in de jungle. 's avond heerlijk gegeten bij typical food Miriam ( dit is gewwon bij mensen thuis aan de keukentafel. De hele tafel vol met eten voor $10,- De volgende morgen vroeg op om de quetzal toer te doen, dit was echt geweldig hebben er wel een stuk of 6 gezien. Daarna terug voor het ontbijt wat ook echt lekker en vers was. Dit opgegeten op het terras buiten in de zon.

• 10Nicole21-07-2010

Zo'n mooi uitzicht!

Een huis met 2 slaapkamers, 2 badkamers, balkon en woonkamer. Vanuit de woonkamer en slaapkamerbrede ramen naar de bergen. De ene minuut zit je in de mist en opeens niet meer! Alles mooi en modern. 's Avonds kun je via het hotel bij een CostaRicaanse typisch eten voor bijna geen geld! Leuke hotelleiders.

• 9Nicole21-07-2010

Geweldige lodge met fantastisch uitzicht

Mooi huisje met 2 slaapkamers, 2 badkamers, balkon en woonkamer met keukentje. Alles netjes, vriendelijke ( Nederlandse) hotelleiders! Via het hotel de quetzaltour gedaan, veel quetzals gezien! Uitzicht in de kamer door een megagroot raam op de bergen, de ene minuut zit je in de mist en opeens niet meer! 's Avonds kun je via het hotel bij een CostaRicaanse thuis eten voor bijna geen geld.

• 10nantko05-02-2010

top lokatie en top accomodatie

zeer mooie bungalows met schitterende uitzichten,vriendelijke medewerkers, over goede wegen te bereiken

• 9Marleen Havenaar31-12-2009

Geweldig!!!

Mooie grote lodge met mooi uitzicht, vriendelijke mensen en 's avonds bij de plaatselijke bevolking eten. Kamer ook mooi schoon.

Hotel Dantica Cloud Forest Lodge info