San Gerardo de dota

We hebben een aantal aanbieders voor San Gerardo de dota voor je op een rij gezet:

Reviews over San Gerardo de dota

Oord voor vogel- en natuurliefhebbers

Rinus,
    9-3-2013

Het dorpje met wat verspreid gelegen huizen is gelegen aan het einde van de 10 km lange Savegre Vallei, een ruig dal met diepe afgronden, het dal is gelegen op een hoogte van 2000 meter en wordt dan ook omschreven als een hoogland regenwoud. Nabij het dorp zijn verschillende lodges en hotelletjes maar verder zijn er weinig voorzieningen. Het dal staat vooral bekend om zijn vele vogels die er voor komen en als men geluk heeft kan men er de prachtige quetzal bewonderen. De plaats wordt dan ook vooral bezocht door vogelspotters en wandelaars, in de nabijheid van het dorp kan men fraaie tochten maken langs de snelstromende rivier naar enkele watervallen. Door de grote hoogte waarop de plaats is gelegen, kan het er s'nachts behoorlijk fris zijn.

Gereisd met vrienden in februari 2013

naar de quetzal!

Conny,
    25-10-2012

Wij verbleven in San Gerardo omdat je hier een grote kans hebt op het spotten van de quetzal. Vanuit onze lodge zijn we met het krieken van de dag met een gids op pad gegaan. Het eerste wat we zagen was een grote groep gieren die in een aantal bomen vlakbij de weg zaten. Maar daarna hebben we ook een koppeltje quetzals gezien bij hun nest. De quetzals broeden in spechtenholen in de bomen, ook een bijzonder zicht. Terug bij de lodge hebben we ook nog een trogon gezien en veel kolibries, dus een geweldige plek voor vogelliefhebbers!

Gereisd met vrienden in maart 2007

dit is een cloud forest en je komt hier om quetzals te en

carla,
    4-3-2008

dit is een cloud forest en je komt hier om quetzals te spotten en te wandelen. 's avonds is het hier zeer koud. het dorp stelt niet veel voor, een paar lodges en restaurants. ook is er een (dure)bakker, die geen brood verkoopt maar wel allerlei gebak en iets wat er uitziet als croissants (alleen niet zo smaakt).

Gereisd anders in maart 2008
San Gerardo de dota scoort een 7,7 uit 10, op basis van 6 reviews