Reviews over San Gerardo de dota

Prachtige omgeving, fijne huisjes

Niki,
    1-12-2018

Prachtige huisjes, zeer schoon en modern, gelegen in een mooie tuin. Gezellige bar, heerlijk bij het haardvuur gezeten. Dat is op deze plek wel nodig, het kan er erg koud zijn! In de omgeving heerlijk wandelen maar let wel op dat het erg heuvelachtig is. Heerlijk gegeten en ontbeten, vriendelijk personeel en goede wifi in . de bar.

Voor natuurliefhebbers

Rinus,
    9-3-2013

De lodge is het laatste hotel aan het einde van de ruige 10 km lange Savegre Vallei, de lodge is prachtig gelegen op een hoogte van 2100 meter, s'nachts kan het er dan ook nog behoorlijk fris zijn.

De huisjes voor de gasten zijn gelegen in een erg mooie tuin, ze zijn netjes maar wel heel erg sober ingericht, het restaurant serveert een goed ontbijt en ook het diner s'avonds was in orde en dat alles tegen zeer betaalbare prijzen.

In de omgeving kunnen prachtige wandelingen worden gemaakt en het dal wordt vooral bezocht door vogelspotters, het is dan ook een overnachtingsadres voor echte natuurliefhebbers die niet al te luxe eisen hebben

Leuke onderbreking van een groepsreis

Peter,
    3-11-2012

Zoals beschreven prachtige twee onder één kap-kamers met gedeelde veranda. He was fris, maar dat was ook wel eens lekker. Schone kamers.

Quetzal + Trails op eigen terrein!

zooam,
    5-5-2012

Om er te komen moet je wel een klein half uur over een dirt road hobbelen, maar het is zeker de moeite waard. Er zijn heel wat trails op hun terrein en we zagen er een quetzalpaartje; dus wat wil je nog meer.

fantastiesche plek

Conny,
    13-4-2012

Een geweldige lodge om te verbliven met mooie kamers en superlekker eten, het beste wat ik in Costa Rica in hotels gegeten heb! Mooie tuin, heerlijk kolibries spotten en in de omgeving kun je de quetzal spotten met een goede gids erbij.

San Gerardo de dota scoort een 7,7 uit 10, op basis van 6 reviews