Bungalow Samara Treehouse Inn

Bungalow
Bungalow Samara Treehouse Inn

2 reviews over Bungalow Samara Treehouse Inn in het Nederlands

Mooiste plek aan het strand in samara,

Van riessen
10-1-2012

Samara tree house is een van de mooiste locaties van onze rondreis die we gedaan hebben, 1huisje voor de kinderen 1 huisje voor ons, met een gezin zou ik frontbeache nr 4 en pol room erachter boeken scheelt een hoop geld en je zit toch dan bij elkaar er is maar 1 ding negatief de service, je krijgt ontbijt geserveerd 2 kleine tosti broodjes met bv gebakken ei, wij hebben jongens van 16 en 20 mee die lusten wel wat meer wij vragen of we nog wat toast alleen krijgen konden nee dat kon niet dus elke dag stokbrood erbij halen, want je hebt intensieve dagen dus wel een stevig ontbijtje, een jongen van 11 willen de koffie geven als je dan 5 thee vraagt kregen wij warm water, geen glimlach jammer want het is de mooiste locatie van samara, er is een slaapbank dus je kan er zeker met 4 in achteraf hadden ze wel een matras of bed bij kunnen leggen voor jongen van 11 jaar wat ze in heel Costa rica dus wel doen, goed onderhandelen.

Beter kan niet in Samara!

Jos
9-7-2009

Dit moet wel het beste plekje voor een overnachting in Samara zijn! Een kleinschalig complex met 4 bungalows op palen aan het strand en 2 bungalows er wat achter. Zorg dat je een bungalow aan het strand reserveert: dat geeft meer privacy en het uitzicht is geweldig. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien: woonkamer met complete keuken, moderne mozaiekbadkamer en een aparte slaapkamer. Onder het huisje heb je je eigen terras met 2 hangmatten, 2 ligbedden, een eettafel een een barbecue. Je loopt zo van je eigen terrasje naar het strand (ongeveer 2 meter) of naar de andere kant naar het brandschone zwembad (ook 2 meter): je zou er haast lui van worden.

De ligging is daarnaast ook gunstig omdat het complex centraal ligt t.o.v. restaurantjes en barretjes. De supermarkt is aan de overkant van de weg.

Op en top vakantie dus!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Samara Treehouse Inn in Samara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Samara Treehouse Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Samara Treehouse Inn scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.