Lodge Samara Palm

3 reviews over Lodge Samara Palm in het Nederlands

Prettige plek, schone kamers

An
28-7-2011

Service uisteklend. Eigenaars heel de dag aan het wqerk. Ze maken erg veel schoon en alles ziet er keurig uit.

Keuze uit verschillende kamers. Wij waren in hoog seizoen ca 60 dollar voor beste kamer (tv/airco)

Wij hebben over prijs onderhandeld omdat we langer verbleven...

Dorp ligt 5 min lopen er vandaag, weg is wat donker, dat is minder fijn als je alleen loopt.

Dorp is niet zo bijzonder maar voor CR begrippen toch al heel wat.

NB heel veel zenders op de tv.

Mooie plek in een leuk stadje!

Saskia Rehorst
16-1-2011

In het relatief toeristische Samara is dit een heerlijk hotel. Zeer verzorgde en gezellige kamers. De eigenaren doen alles voor je, bijvoorbeeld het meedenken over tours. Fijn is dat de auto er ook veilig staat. Enig nadeel zijn de hanen in de buurt!

Mooie schone lodge

egwin en anuschka
29-11-2010

Samara palm lodge is goed onderhouden! 40 a 50$. 5 min. vanaf het centrum en strand.

Zeer vriendelijke eigenaren die je genoeg tips geven om van alles te ondernemen. paardrijden voor zonsondergang is aan te raden.

Eten is goed bij hotel gauda en las brasas.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Samara Palm in Samara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Samara Palm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Samara Palm scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.