Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag31°24°

4 reviews over Hotel Samara Beach in het Nederlands

Geen aanrader

Paololeo
12-9-2010

Sfeerloos hotel, onvriendelijke receptioniste met onpersoonlijke benadering. Zeer sobere kamers. Op het balkon stond een armetierig bamboe setje, dat echt zeer oncomfortabel zat, derhalve geen mogelijkheid even rustig op je balkon te zitten. Er is een klein zwembad in de tuin, wat goed onderhouden werd door een tico. Dit vonden wij het slechtse hotel, het paste niet in het verlengde van de kwaliteit van onze rondreis en viel daardoor uit de boot. Tip om lekker 's avonds te eten is bij restaurant Gusto, creatief Italiaans met een vleugje Thais. Een lekkere cocktail moet je zeker gaan drinken bij de strandbar Locanda.

Gereisd Met partner in augustus 2010
2008

mooi en leuk Hotel maar diefstal gevoelig

Leo
20-8-2008

Tijdens ons verblijf zijn wij op geraffineerde wijze bestolen. Nadat wij 7 maart sávonds een verjaardag gevierd hadden was er de volgende dag na ons strandbezoek geld verdwenen uit onze bagage. Maar niet alles overal een paar briefjes vanaf gehaald. waarschijnlijk met het idee dat we dit niet zouden merken. Tijdens de aangifte bij de politie liet deze zich ontvallen dat het een slecht hotel was en wij de zoveelste al waren met een aangifte van diefstal. De wijze waarop wij behandeld zijn door de manager geeft ons hetc sterke vermoeden dat zij daar zelf bij betrokken is. In ieder geval heeft zij ons door de politie van het hotel terrein laten verwijderen omdat wij verhaal gingen halen bij haar. Zij had ons namelijk toegezegd erop terug te komen nadat zij het personeel had gesproken over de diefstal uit onze hotelkamer. Maar toen wij op de dag van vertrek haar hierop wilde aanspreen ontliep zij ons voortdurend. toen wij haar gevonden hadden is ze boos geworden.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het Samara Beach Hotel is één van de grotere hotels in Het

Patrick
26-2-2008

Het Samara Beach Hotel is één van de grotere hotels in Samara. Het ligt aan de drukkere boulevard tussen de winkels en restaurants. Ik heb echter een slechte ervaring met het hotel aangezien er cash geld gestolen is uit de hotelkluis bij de receptie. Daarnaast deden er zich diverse andere diefstallen voor op het hotel-terrein.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het Samara Beach Hotel is één van de grotere hotels in Het

Patrick
26-2-2008

Gereisd Met vrienden in Tue Feb 26 2008 20:16:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Samara Beach voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samara Beach in Samara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samara Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.