Aparthotel Mirador de Samara

Aparthotel Mirador de Samara

Aparthotel
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag31°23°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Mirador de Samara voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Aparthotel Mirador de Samara

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mirador de Samara in Samara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mirador de Samara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.