Hotel Giada

• Jacuzzi

33 reviews over Hotel Giada

• 7Annemiek30-08-2015

Gewoon goed hotel

We hebben twee nachten in hotel Giada geslapen. Het hotel ligt op 5 minuten lopen van het strand. Het hotel zelf heeft ook twee zwembaden. De kamer die wij hadden, was niet erg ruim, maar gelukkig wel schoon. Helaas hadden wij één avond een koude douche. Het ontbijt was prima.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 6MarianneElzen01-09-2014

Ontbijt mag ietsje meer zijn

Het hotel ligt heerlijk centraal in Samara. Je kunt er diverse excursies boeken voor een goede prijs. De kamers zijn schoon, maar best wel gehorig en het hotel ligt aan de hoofdweg. De douche is niet heel practisch omdat de waterstraaltjes uit de kraan boven de wastafel ervoor zorgen dat alles nat is, behalve hetgeen nat zou moeten zijn. Ook uit de douchekop komt niet veel water. Het is er wel schoon. Voor het ontbijt kun je kiezen uit 4 soorten. Neem je Americano, dan krijg je twee eieren, drie stukjes stokbrood en ham. Neem je Pancakes dan krijg je 3 pannenkoekjes met wat fruit. Niet een ontbijt waar je de hele ochtend op kunt teren. We hebben hier ook gelunched en dat was heel lekker.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8kim_mc127-08-2014

Fijne centrale ligging

Erg genoten van ons verblijf. Kamers zijn netjes, niks op aan te merken. Zwembad is ook prima, aangezien het hotel niet heel groot is, hoeft het zwembad ook niet zo groot te zijn. En al helemaal niet als je de zee vlakbij heb! Het hotel ligt aan de (vrij drukke) hoofdstraat, maar daar hebben wij nauwelijks wat van gemerkt als we gingen slapen. Strand is heel makkelijk aanlopen. Avond eten kan ik niet over oordelen, maar het ontbijt is weer prima!

Aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Tim Rietveld08-01-2013

Centraal gelegen vriendelijk en knus hotel

Het hotel ligt een paar honderd meter van het strand. Het heeft twee zwembaden die warm en netjes onthouden zijn. Er is een mooie tuin en goed restaurant. Wij hadden een kamer in het achterste gedeelte aan het zwembad. Als je pech hebt ene een kamer aan de drukke weg. Airco op de kamer en een goed bed en televisie met 60 zenders.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Babs19-09-2012

Vriendelijk hotel aan de hoofdstraat van Sámara

Vriendelijk open hotel aan de hoofdweg van Sámara. We waren te vroeg omdat de kamers nog niet klaar waren. We hebben wel ingecheckt, daarna heeft men ons laten zien waar onze kamers waren. Daarna konden we lunchen in het restaurant. Erg vriendelijk personeel. Goed restaurant met Italiaanse kaart. Na de lunch naar de ruime kamers met lit jumeauxbed, ventilator, airco, TV, balkon met zitje en badkamer. Onze kamer was versierd met zwanen (handdoeken) en een bloemstuk nav een brief van de famile over ons 25-jarig huwelijk. Het bloemstuk was vanuit het hotel gegeven. Dit is wat je noemt super service !! Dit hotel was het 1e hotel waar een continentaal ontbijt mogelijk was. Een fijne afwisseling na 3 weken toast met roerei en gallo pinto. Wifi alleen op de kamers met code van het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

• 8B25-02-2012

Perfect gelegen in een schitterende plaats

Hotel Giada staat midden in het centrum van Samara, en binnen loopafstand van het strand. Het hotel bestaat uit een tweetal gedeeltes, een gedeelte is boven het restaurant en een klein zwembad, het andere gedeelte bevindt zich meer naar achteren en is gesitueerd aan een groter zwembad. Wij zaten in het eerste gedeelte, en keken uit op het restaurant. De kamers zijn sfeervol ingericht en schoon. Het ontbijt is erg lekker, we hebben hier 's avonds niet gegeten maar volgens mij is dat hier ook prima, het restaurant zat in ieder geval elke avond vol. Voor $1 per dag kun je handdoeken lenen voor aan het zwembad. Het nabijgelegen strand is heerlijk!

Gereisd met partner in februari 2012

• 9Monique Nijs25-09-2011

leik knus hotel

Wij hebben geen last gehad van gehorigheid maar vonden het een fijn en knus hotelletje wat zeer centraal ligt in Samara, vlabij de restaurantjes, strand en winkeltjes. Prima om op doorreis te zijn. Mischien is het ontbijt wat karig (b.v één drankje bij het ontbijt is niet veel als het warm is).Ga er eens achter wandelen, erg mooi ! We hebben in Samara paard gereden, mijn zoon had surf lessen bij Coco en we hebben een voortreffelijke barbeque ( en zonsondergang) gehad aan het volgende baaitje El Castillo.Ook zijn er vele brulapen die je zo heerlijk al hoort wanner je wakker wordt. Helaas kan ik mijn mooiste foto`s niet bijvoegen (te groot bestand)

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 6L.te houten19-06-2011

slechtste hotel van onze rondreis

Giada hotel, ligt aan een drukke doorgaande weg. Wij hadden kamer aan de kant van het zwembad. Tot ver in de avond veel overlast, van mensen die gingen zwemmen en hun radio mee namen. De kamers zijn erg gehorig, en het eten zeer matig. Een invasie van mieren in de badkamer. Bij afrekenen had men het diner 2x gerekend. The Pacific ocean is geweldig, en daar...liggen de leuke accomodaties.

Gereisd met partner in januari 2011

• 6lettyannokkee13-04-2011

Klein hotel, gelegen in drukke straat

Gehorig hotel het is slecht slapen hier, gelegen in drukke straat. Zeer kleine kamers, en een badkamer vol met mieren Sommige kamers liggen aan het restaurant, andere aan het zwembad. Matig ontbijt, veel bezoek van grote groepen. Het slechtste hotel van onze rondreis.

Gereisd met partner in april 2011

• 7bert en p01-03-2011

goed te doen

als je wil uitslapen neem dan geen kamer boven het restaurant. het ontbijt is wat matig maar in de prijs inbegrepen. de strandhanddoeken kosten 1$ per dag en dit stond keurig aangegeven, je mag ze ook langer als een dag houden, tel uit je winst. het zwembad kan ik niet beoordelen, op 5 min. lopen ligt een golfslagbad dat doorloopt tot Australie. Samara is een rustig plaatsje waar je je met gemak een weekje vermaakt behalve als je tot 4 uur naar de disco wilt. wasserette aan de overkant 5kg voor $12,50 erg prettig na rondreis. ing pinpas geeft vaak problemen in Costa Rica dus als je nog een andere hebt

Gereisd met vrienden in februari 2011

Hotel Giada info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• WatersportSnorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden