Hotel Giada

33 reviews over Hotel Giada in het Nederlands

Gewoon goed hotel

Annemiek
30-8-2015

We hebben twee nachten in hotel Giada geslapen. Het hotel ligt op 5 minuten lopen van het strand. Het hotel zelf heeft ook twee zwembaden. De kamer die wij hadden, was niet erg ruim, maar gelukkig wel schoon. Helaas hadden wij één avond een koude douche. Het ontbijt was prima.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ontbijt mag ietsje meer zijn

MarianneElzen
1-9-2014

Het hotel ligt heerlijk centraal in Samara. Je kunt er diverse excursies boeken voor een goede prijs. De kamers zijn schoon, maar best wel gehorig en het hotel ligt aan de hoofdweg. De douche is niet heel practisch omdat de waterstraaltjes uit de kraan boven de wastafel ervoor zorgen dat alles nat is, behalve hetgeen nat zou moeten zijn. Ook uit de douchekop komt niet veel water. Het is er wel schoon. Voor het ontbijt kun je kiezen uit 4 soorten. Neem je Americano, dan krijg je twee eieren, drie stukjes stokbrood en ham. Neem je Pancakes dan krijg je 3 pannenkoekjes met wat fruit. Niet een ontbijt waar je de hele ochtend op kunt teren. We hebben hier ook gelunched en dat was heel lekker.

Gereisd met partner in Fri Aug 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne centrale ligging

kim_mc1
27-8-2014

Erg genoten van ons verblijf. Kamers zijn netjes, niks op aan te merken. Zwembad is ook prima, aangezien het hotel niet heel groot is, hoeft het zwembad ook niet zo groot te zijn. En al helemaal niet als je de zee vlakbij heb! Het hotel ligt aan de (vrij drukke) hoofdstraat, maar daar hebben wij nauwelijks wat van gemerkt als we gingen slapen. Strand is heel makkelijk aanlopen. Avond eten kan ik niet over oordelen, maar het ontbijt is weer prima!

Aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Giada voor je op een rij gezet:

Centraal gelegen vriendelijk en knus hotel

Tim Rietveld
8-1-2013

Het hotel ligt een paar honderd meter van het strand. Het heeft twee zwembaden die warm en netjes onthouden zijn. Er is een mooie tuin en goed restaurant. Wij hadden een kamer in het achterste gedeelte aan het zwembad. Als je pech hebt ene een kamer aan de drukke weg. Airco op de kamer en een goed bed en televisie met 60 zenders.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vriendelijk open hotel aan de hoofdweg van Sámara. We waren te vroeg omdat de kamers nog niet klaar waren. We hebben wel ingecheckt, daarna heeft men ons laten zien waar onze kamers waren. Daarna konden we lunchen in het restaurant. Erg vriendelijk personeel. Goed restaurant met Italiaanse kaart. Na de lunch naar de ruime kamers met lit jumeauxbed, ventilator, airco, TV, balkon met zitje en badkamer. Onze kamer was versierd met zwanen (handdoeken) en een bloemstuk nav een brief van de famile over ons 25-jarig huwelijk. Het bloemstuk was vanuit het hotel gegeven. Dit is wat je noemt super service !! Dit hotel was het 1e hotel waar een continentaal ontbijt mogelijk was. Een fijne afwisseling na 3 weken toast met roerei en gallo pinto. Wifi alleen op de kamers met code van het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel Giada staat midden in het centrum van Samara, en binnen loopafstand van het strand. Het hotel bestaat uit een tweetal gedeeltes, een gedeelte is boven het restaurant en een klein zwembad, het andere gedeelte bevindt zich meer naar achteren en is gesitueerd aan een groter zwembad. Wij zaten in het eerste gedeelte, en keken uit op het restaurant. De kamers zijn sfeervol ingericht en schoon. Het ontbijt is erg lekker, we hebben hier 's avonds niet gegeten maar volgens mij is dat hier ook prima, het restaurant zat in ieder geval elke avond vol. Voor $1 per dag kun je handdoeken lenen voor aan het zwembad. Het nabijgelegen strand is heerlijk!

Gereisd met partner in februari 2012

leik knus hotel

Monique Nijs
25-9-2011

Wij hebben geen last gehad van gehorigheid maar vonden het een fijn en knus hotelletje wat zeer centraal ligt in Samara, vlabij de restaurantjes, strand en winkeltjes. Prima om op doorreis te zijn. Mischien is het ontbijt wat karig (b.v één drankje bij het ontbijt is niet veel als het warm is).Ga er eens achter wandelen, erg mooi ! We hebben in Samara paard gereden, mijn zoon had surf lessen bij Coco en we hebben een voortreffelijke barbeque ( en zonsondergang) gehad aan het volgende baaitje El Castillo.Ook zijn er vele brulapen die je zo heerlijk al hoort wanner je wakker wordt. Helaas kan ik mijn mooiste foto`s niet bijvoegen (te groot bestand)

Gereisd met vrienden in maart 2011

slechtste hotel van onze rondreis

L.te houten
19-6-2011

Giada hotel, ligt aan een drukke doorgaande weg. Wij hadden kamer aan de kant van het zwembad. Tot ver in de avond veel overlast, van mensen die gingen zwemmen en hun radio mee namen. De kamers zijn erg gehorig, en het eten zeer matig. Een invasie van mieren in de badkamer. Bij afrekenen had men het diner 2x gerekend. The Pacific ocean is geweldig, en daar...liggen de leuke accomodaties.

Gereisd met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein hotel, gelegen in drukke straat

lettyannokkee
13-4-2011

Gehorig hotel het is slecht slapen hier, gelegen in drukke straat. Zeer kleine kamers, en een badkamer vol met mieren Sommige kamers liggen aan het restaurant, andere aan het zwembad. Matig ontbijt, veel bezoek van grote groepen. Het slechtste hotel van onze rondreis.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed te doen

bert en p
1-3-2011

als je wil uitslapen neem dan geen kamer boven het restaurant. het ontbijt is wat matig maar in de prijs inbegrepen. de strandhanddoeken kosten 1$ per dag en dit stond keurig aangegeven, je mag ze ook langer als een dag houden, tel uit je winst. het zwembad kan ik niet beoordelen, op 5 min. lopen ligt een golfslagbad dat doorloopt tot Australie. Samara is een rustig plaatsje waar je je met gemak een weekje vermaakt behalve als je tot 4 uur naar de disco wilt. wasserette aan de overkant 5kg voor $12,50 erg prettig na rondreis. ing pinpas geeft vaak problemen in Costa Rica dus als je nog een andere hebt

Gereisd met vrienden in februari 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Giada voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• WatersportSnorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Giada in Samara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Giada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.