Kleine hotelsWeer vandaag30°23°

1 review over Hotel Entre dos Aquas in het Nederlands

Een fantastische plek, echt een aanrader

Ronald Flint
1-4-2010

Een plek waar ik met veel plezier aan terug denk. De eigenaars zijn 2 duitse mannen, op eerste oog lijken ze een beetje crimineel, maar dit is dus totaal niet het geval. Hele gastvrije en vriendelijke mensen. Ze hebben het hotel opgebouw in erg natuurlijke vorm, met veel natuurlijke bouwstoffen.Veel hout en steen. Er staan 2 grote bedden in, en een heerlijke douche.Er heerst een gastvrije sfeer.Er staat een koelkast met drinken dat je mag pakken, als je maar betaald voor je uitcheckt.Je kan er gratis fietsen en snorkeluitrusting huren.Er is een zwembadje.Ze hebben een wees-aapje opgevoed,deze is gewoon vrij maar komt altijd terug.Voor je het weet zit ie in je kamer en drinkt hij je drinken op.Op Samara-beach kan je goed surfen, en aan de linkerkant van de baai kun je goed snorkelen.Ik heb hier veel leuke dingen gezien waaronder een mureen, en een sidderaal.In Samara zie je veel leguanen, en moet je uitkijken voor vallende mango's.We zouden hier 2 dagen blijven dit werd een week

Gereisd Met vrienden in april 2006

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenPaardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Entre dos Aquas in Samara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Entre dos Aquas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.