Kleine hotelsWeer vandaag34°24°

Nog geen reviews over Hotel El Sueno Tropical

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRookruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Sueno Tropical in Samara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Sueno Tropical zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.