Hostel

1 review over Hostel Casa Valeria in het Nederlands

2007

Een betaalbaar guesthouse(cabinas) direct aan het brede en

D. Chahma
10-10-2007

Een betaalbaar guesthouse(cabinas) direct aan het brede en geleidelijk aflopend strand. Ideaal voor kinderen! Netjes aangelegde tuin met zitjes. Huisjes en interieur is basic maar schoon, dagelijks voorzien van schone handdoeken. Incl gebruik van de keuken en meerdere koelkasten. Mogelijkheid van koelkast en tv op de kamer. Aan de voorkant een rustige weg(met kleinschalige supermarkt) op 3 min loopafstand van het centrum. Ligging naast een surfschool.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hostel info

Nog geen informatie beschikbaar over Hostel Casa Valeria

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Casa Valeria in Samara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Casa Valeria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.