Hotel Brisas Del Pacifico

Hotel Brisas Del Pacifico

Kleine hotelsWeer vandaag31°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Brisas Del Pacifico voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Brisas Del Pacifico in het Nederlands

2008

mooi strand met ligbedden en parasols, rustig gelegen

Jo
1-6-2008

mooi strand met ligbedden en parasols, rustig gelegen. Lekker zwembad. Op loopafstand van het plaatsje via het strand. Langs het strand een gezellige loungebar van Joe Barucci.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Helaas alleen maar koud water met douchen! Leuk hotel aan

karin
13-7-2007

Helaas alleen maar koud water met douchen! Leuk hotel aan het direct aan het strand.

Gereisd Met vrienden in januari 2007

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingVentilator

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brisas Del Pacifico in Samara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brisas Del Pacifico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.