Kleine hotelsWeer vandaag29°23°

9 reviews over Hotel Belvedere in het Nederlands

Prima plek voor een paar dagen

Robert en Jacqueline
19-2-2014

De ligging van het hotel is gunstig. Net even buiten het centrum maar wel op loop afstand, net als het strand. Ongeveer 5 tot 10 minuten lopen. Rustig gelegen in een prachtige tuin, inclusief aaapjes, leguanen, vlinders en mooie vogels. Eigenaren zijn van duitse kom af en stug. Wij zijn er 6 dagen geweest en verder dan goededag kon er niet af. Ontbijt is van de kaart maar die heb je na 6 dagen ook wel gezien, wel veel vers fruit en. Brood is matig en niet altijd vers.

Gereisd Met partner in Thu Feb 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geheime tip !

isabelsol
25-7-2010

Leuk gezellig hotel !! Wij voelden ons hier gelijk thuis. We zaten in het oude gedeelte en dit heeft een prachte tuin waar de apen doorheen lopen. Ontbijt was echt lekker en dat je moest kiezen van de kaart vonden wij erg goed omdat het dan vers gemaakt werd. Al met al een aanrader. Samara zelf vonden wij ook erg leuk. Als een heerlijk stukje vlees wilt het kunnen wij El Lagarto aanraden , was erg goed ! ook pasta to go is prima !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Leuk hotel

Ingrid
4-2-2009

Leuk, schoon hotel met grote kamers en zwembad. Goede locatie en mooi uitzicht tijdens ontbijt. Personeel nogal chaotisch en bescheiden ontbijt. Verder prima om hier te verblijven.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk hotel!

Marieke
      11-1-2009

Belvedere is een leuk hotel met loopafstand naar het strand. Het is erg mooi aangelegd en alles in in 3 talen aangegeven: Spaans, Engels en Duits. De Duitse eigenaren doen erg hun best. Je hebt 2 delen, het nieuwe deel en het oude deel, met beide een zwembad. Wij zaten in het nieuwe deel met een leuk, niet heel groot, zwembad. De kamers zien er goed uit, maar de badkamer kan helaas niet opslot. Overdag hadden we vaak de schuifpui open, waardoor er wormen naar binnen liepen, maar verder hartstikke leuk! Aanraders om te eten: Pizza & Pasta a Go Go in het dorp en Casa Esmeralda. Voor Casa Esmeralda loop het weggetje van het hotel naar beneden, ga dan naar links en daarna naar rechts. (het is schuin tegen over Casa Paraiso/Paradiso > zie een aantal reacties terug).

Gereisd Met oudere kinderen in december 2008
      2008

Prima hotel

Rooz
      15-8-2008

Prima hotel, mooie grote kamers, ruime propere badkamer. Mooie tuin met deftig zwembad. Ontbijt (geen buffet, wel chaotische bediening) met uitzicht op de oceaan.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
      2007

Leuk klein hotel(inmiddels wat groter heb ik begrepen

Robert
      23-9-2007

Leuk klein hotel(inmiddels wat groter heb ik begrepen..). Ontbijt met een mooi uitzicht over de baai en omgeving. Relaxte sfeer en vriendelijke mensen. Kamers waren top.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel ligt in uitloper van het bos, de brulapen komen vlak

nicolaas
      14-5-2007

Hotel ligt in uitloper van het bos, de brulapen komen regelmatig vlak langs.Er zijn twee zwembaden(te diep voor kinderen)en een bubbelbad.De nieuwe kamers 16-24 zijn top ( 9) en liggen prachtig aan het zwembad.Het ontbijt in het hotel is prima, op diverse plekken kun je koude drankjes (kamer nr noteren )halen .Verder is alles vlakbij ,strand en restaurants.

Gereisd Met partner in april 2007
      2006

Wij zijn hier in maart 2006 geweest

Lotte
      18-4-2006

Wij zijn hier in maart 2006 geweest. Sliepen in het nieuwe gedeelte. Heerlijk zwembad, leuk ingerichte, schone en verzorgde kamers. Hotel is van een Duits echtpaar. Vriendelijke en behulpzame mensen met veel zorg voor hun hotel. Je loopt zo het dorp in. Geweldig dorp trouwens. Mooi rustig breed strand en heerlijke eet- en drinkgelegenheden.

Gereisd Anders in Tue Apr 18 2006 12:29:12 GMT+0000 (UTC)

heel fijn gemoedelijk hotel, goede bedden, schoon, fijn is

jacqueline
      25-1-2006

heel fijn gemoedelijk hotel, goede bedden, schoon, fijn zwembad, goed ontbijt met mooi uitzicht over zee. op loopafstand van zee/dorpje met goede eetgelegenheden. bij het hotel is alleen bed en breakfast mogelijk. er is de hele dag gratis koffie te krijgen. frisdrank/bier in koelkast tegen supermarktprijs.

Gereisd Anders in januari 2006

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvedere in Samara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.