We hebben een aantal aanbieders voor Samara voor je op een rij gezet:

Reviews over Samara

Heeeeeerlijk!!!

kim_mc1
    27-8-2014

Super! Hebben hier enorm genoten! de sfeer in Samara is heel relaxed en iedereen is vriendelijk. Strand is mooi en wordt goed onderhouden. Strandtenten zijn heerlijk en geven het echte vakantie gevoel. Ondanks dat je overal los lopende honden ziet, hebben wij nergens hondenpoep zien liggen en elke hond is super lief. Zou er zeker nog eens naar terug gaan.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk badplaatsje

Monique Nijs
    25-11-2011

heerlijke loungetent aan het strand en leuke eettentjes,winkeltjes en strandtent. Supermooie zonsondergang op het tropische strand.Ook niet te vergeten de apen die overal in de bomen zitten. Paardrijden en surflessen bij Coco is een mogelijkheid.Vergeet geen Marplesiroop te kopen in de supermarkt .is bij ons erg duur.Ik betalde ongeveer €2,-voor een fles.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Relaxed vooral.................

Mariëlle Maessen
    12-11-2009

Samara is een prima plek om even bij te komen van alle indrukken die je wellicht al hebt opgedaan in Costa Rica. Even niks hoeven, gewoon "go with the flow"........ Op het strand heb ik één van de mooiste zonsondergangen ooit gezien!! Hou je fototoestel zeker bij de hand. Echt uitgaan tot diep in de nacht in discotheken was er in 2005 nog niet bij, maar dat heb ik ook niet gemist. Er hing echt een surf sfeertje.

Gereisd Met partner in november 2009

Heerlijk strandplaatsje

Jos
    6-7-2009

Wat een gezellig plaatsje! Klein en nog niet te ontwikkeld, maar wel van alle gemakken voorzien. Er is geen uitgaansleven in de zin van discotheken maar je kan er 's avonds heerlijke cocktails drinken bij een van de tentjes aan het strand (La Vela Latina). Voor het eten is El Lagarto erg goed. Het strand loopt langzaam af en de onderstroming is niet te sterk, dus zeer geschikt om veilig te zwemmen, surfen, snorkelen, etc.

Gereisd Met partner in juni 2009

Mooie plek

Marieke
    11-1-2009

Samara is heel wat anders dan Manuel Antonio. Het is veel rustiger en minder toeristisch dus. De stranden zijn net zoals die van Manuel Antonio erg mooi. Het water is wel erg zout, en op één of andere manier prikte het ook heel erg. 2 leuke restaurantjes om te eten zijn: Pizza & Pasta a gogo (pizza's: excellent!) en Casa Esmeralda (visgerechten)!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2008
Samara scoort een 8 uit 10, op basis van 18 reviews