Bed and Breakfast El Sol Verde

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

zwemmen in rivier op 5 minuten lopen

Janneke deJong
9-6-2014

Geweldig bevlogen en idealistische eigenaren. Goeie tips over de trails in het park. Heerlijk ontbijt. Knus. Gezellig. Mooie zitjes. Mooi uitzicht

Niets beter in de wijde omtrek

willem de niet
22-12-2012

Wat een fantastische plek en wat een fantastische mensen. En de honden niet te vergeten. Voor mij een extra bonus, maar dat is persoonlijk. Maar over de ligging, de heerlijke rust, het mooie uitzicht en de nog meer rust gevende rivier op loopafstand kunnen we kort zijn: helemaal goed. De bereikbaarheid is fors verbeterd door het nieuwe asfalt en als uitgangsbasis voor een bezoek aan Rincon de la Vieja kun je ook al niet beter zitten. In het dorp, weer op loopafstand, drie restaurantjes waar je een eerlijke Costa Ricaanse maaltijd krijgt voor een heel redelijk bedrag. Ook het supermarktje om de hoek is heel handig.

Zowel voor de directe omgeving als voor andere excursiebestemmingen zijn Gerard en Ingrid onbetaalbare bronnen van informatie.

topper

tenc
30-12-2011

prima gelegen met vriendelijke gastheer en gastvrouw hebben heel veel info over het gebied en omgeving een bezoek is zeker de moeite waard

Een aanrader!

Diane
25-10-2011

Hele leuke accommodatie dichtbij Rincon de la Vieja. Eigenaren zijn super aardig. Hebben zelfs op onze zieke dochter gepast terwijl wij naar het park konden. Dat is pas een service. Onze dochter van 8 was helemaal weg van de hond kaki en de papegaai. Ook hebben ze ons goed geholpen om de juiste rondreis te maken, door hun hebben we schildpadden bij Ostional gezien!

Het zwemmen vlakbij de accommodatie is ook een aanrader!

Prachtige uitvalbasis voor bezoek aan Rincon de la Vieja. Daarnaast hebben we nog leuke tips gekregen van Ingrid en Gerard voor andere activiteiten in de buurt.

De kamers zijn voldoende groot en schoon. Ontbijt is prima en het is ook de moeite waard om de tuin te bewonderen.

De lodge eigenaren Ingrid en Gerard zijn enorm gastvrij en attent, wat goed van pas kwam toen we met onze zieke dochter op de lodge aankwamen.

Kortom een aanrader.

Super leuk

Mark en Esther
23-6-2011

Erg leuk verlijf. Veel tips gekregen om in de omgeving het park te verkennen en ook overige tips in costa rica. Park is erg leuk, naar de watervallen lopen is een pittige wandeling. Maar we hebben veel wilde dieren gezien en was zeker de moeite waard. Wij vonden het leuker dan monteverde en arenal.

Geweldig!

Rebecca
28-4-2011

We kregen een warm welkom van Ingrid en Gerard die ons goed tips over de omgeving gaven. De kamers zijn netjes en schoon en er zit een lekker terrasje bij. De ligging is perfect vlakbij nationaal park Rincon de la Vieja en vlakbij een heerlijke rivier waar je tussen de lokale mensen kan zwemmen. El Sol Verde is echt een aanrader!

supergezellige bed and breakfast

carla en ferd
9-4-2011

Gerard en Ingrid weten het hun gasten erg naar de zin te maken. Je krijgt een heerlijk ontbijt en op verzoek ook een heerlijk liunchpakket.

Ze kunnen veel vertellen over de omgeving en je voelt je er heel erg thuis.

Wij vertrokken er met een gevoel van weemoed.

Heerlijke plek

kmmk
5-3-2011

Tijdens een rondreis door Costa Rica is het park Rincon de la Vieja leuk om te bezoeken voor een mooie wandeling. El sol Verde is dan de perfecte plek om heen te gaan. Je krijgt veel tips van Gerard en Ingrid mee en er hangt een zeer ontspannen sfeer. Vandaar mijn 10-en, alles was helemaal goed!

ps. ga na de wandeling naar de hotsprings, heerlijk!

Sevice en gastvrijheid op een paradijselijk plekje

Patricia en Peter
27-2-2011

De perfecte plek om te verblijven om de parken

in de omgeving van Liberia te bezoeken.

Ingrid en Gerard voorzien je van de nodige

informatie en zijn ontzettend behulpzaam,

daarom zeker ook een goede plek als je vanaf

Brussel naar Liberia vliegt.

Nette kamers en een goed ontbijt in een mooie

omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast El Sol Verde in Rincón de la Vieja Volcano Nat. Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast El Sol Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast El Sol Verde scoort een 9.32 uit 10 op basis van 23 reviews.