Hotel Cala Luna Hotel & Villa's

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag29°23°
Hotel Cala Luna Hotel & Villa's
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Luna Hotel & Villa's voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Cala Luna Hotel & Villa's in het Nederlands

2008

Bij toeval kwamen we hier terrecht, een prima rustig hotel

Ad Koolen
7-3-2008

Bij toeval kwamen we hier terrecht, een prima rustig hotel vlak buiten het toeristische centrum van Tamarinda. De kamers zijn kleine huisjes met eigen terasje. Heerlijk knus opgezet en via een paadje toegang tot een mooi strand al, is de zee moeilijker toegankelijk ivm de rotsen. Het zwembad is heerlijk evenals de loungebar aan het zwembad. Het personeel is vriendelijk en de keuken uitstekend. Met mijn kinderen zou ik hier niet naar toegaan maar wij hebben ons als bourgondiers gedragen.

Gereisd Met partner in Fri Mar 07 2008 09:18:04 GMT+0000 (UTC)
2007

5dgn verbleven in dit mooi hotel met erg fijne kamer incl

S&K
22-4-2007

5dgn verbleven in dit mooi hotel met erg fijne kamer incl mooie badkamer. Ligging niet perfect indien geen auto bij de hand. Geen mogelijkheid om in zee te gaan ivm rotsen, is met die tropische temperaturen toch een heel eind wandelen om op een (te)druk strand uit te komen. Wij hebben met de auto een paar prachtige verlaten stranden gevonden op 45min rijden, was zeker de moeite waard. Hotel 99%vol met luidruchtige amerikanen..

Al met al een luxe hotel met mooie lounge/sushi bar, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in april 2007
2005

Wij hebben 4 nachten verbleven in een garden villa

Milly
1-12-2005

Wij hebben 4 nachten verbleven in een garden villa. Villa's zijn prachtig, zeer ruim, mooi gelegen, privézwembad is redelijk groot. Qua logement hebben we geen enkele opmerking. Wij hebben wel gemerkt dat hoe duurder het hotel hoe onvriendelijker het personeel. Goede raad : check de eindafrekening goed want ze zetten er vanalles bij! Oh en boek geen excursies via het hotel, je betaalt dubbele prijs.

Gereisd Anders in december 2005

Prachtig hotel

Cees-Magda
4-8-2005

Prachtig hotel. Kamers in bungalowvorm in een geweldige tuin. Luxe met hele mooie badkamer. Vlak bij het strand. Veel dieren in de grote tuin; apen, wasbeertjes, kolibries etc.

Gereisd Anders in augustus 2005
2004

Geweldig hotelletje, lekker rustig gelegen geen animatie!

Rachèle
19-8-2004

Geweldig hotelletje, lekker rustig gelegen geen animatie! vriendelijke personeel en een goede keuken. Aanrader!

nov 2003 en aug. 2004

Gereisd Anders in augustus 2004

Een modern ogend kleinshalig opgezet complex

Ronald en Lomee
20-5-2004

Een modern ogend kleinshalig opgezet complex. Mooi gelegen op minimale afstand van een klein, rustig strand. Het centrum van Tamarindo is zo n 1,5 km verder. Zeker een aanrader!

Gereisd Anders in mei 2004

heel mooi complex, met heel lekker eten

Ester
23-1-2004

heel mooi complex, met heel lekker eten. Mooi zwembad, vlak bij strand en centrum is op loopafstand. (Je moet een kleine wandeling maken om er te komen)

Gereisd Anders in januari 2004

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • FitnessFitness, Yoga
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cala Luna Hotel & Villa's in Rincón de la Vieja Volcano Nat. Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cala Luna Hotel & Villa's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.