Rincón de la Vieja Volcano Nat. Park

We hebben een aantal aanbieders voor Rincón de la Vieja Volcano Nat. Park voor je op een rij gezet:

vakanties Rincón de la Vieja Volcano Nat. Park

Reviews over Rincón de la Vieja Volcano Nat. Park

Leuke vakantiehuisjes in de natuur

Niki,
    1-12-2018

Simpele huisjes in een mooie omgeving. Leuk dat de bar bij het zwembad is, uitgebreid ontbijt, en alles zeer schoon. Heerlijk rustig midden in de natuur, even tot rust komen hier.

Gereisd met vrienden in november 2017

Een mooie en bijzondere locatie.

Anoniem,
    17-2-2017

Aan de voet van Rincon de la vieja vindt je Rural Aroma de Campo, een erg gezellige haciënda op een bijzondere manier opgezet. De kamers bevinden zich rondom een binnenplaats, waar je gezellig in een luie stoel een boekje kunt lezen of een spelletje kunt spelen. Iedere avond kun je samen met de andere gasten aanschuiven voor een heerlijk diner (tegen betaling). Ook het ontbijt wordt aan één grote tafel met alle andere gasten geserveerd. Heel gezellig. De gastheer Tito is erg vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst legt hij precies uit wat er in de omgeving te doen is en wat wel en niet aan te raden is. Hierbij luistert hij perfect naar je wensen en behoeften.

Gereisd met partner in december 2016

Hemels

Petra,
    10-2-2016

Het was het paradijs op aarde; de omgeving, de eigenaars, hun persoonlijke benadering, de personeelsleden, het huisje, de rust, de massage door Sonya, de cacaotour, de ... ( alles!) Hier zou ik wel een week willen zijn, of willen blijven!

Chapeau: gastvrijheid heeft een naam gekregen...La Anita!

Gereisd met partner in februari 2016

Hotel met bijzondere kamers zeer ruim opgezet

Jan,
    4-5-2015

Hotel heeft ruime appartementen met soms 2 of 3 kamers in een gebouw er zijn ook nog enkele gebouwen met meer (goedkopere) appartementen in een rijtje. Het is gelegen in een rustige parkachtige omgeving. De kamers zijn schoon en je hebt een terras met leren stoelen. Nette badkamer en goed bed. Wij hadden toevallig een torenkamer. Dat zijn kamers zonder bovenverdieping. Op het terrein wemelt het van de mieren. Af en toe komt er een binnen om te controleren of er iets te eten valt. “Voer” je ze niet met koekkruimels koek dan blijft het rustig. Dit soort hotels maakt het de gasten naar de zin door diervriendelijk te zijn zodat je veel beesten ziet. Aan de achterzijde van het hotel (bereikbaar via uitgang linksaf via het trottoir na ca. 400 meter links) is een dierenopvang. Hier vind je wilde katten die het niet meer redden in het wild . Zoals poema, ocelot, jaguar etc. Maar er zijn ook enkele andere dieren zoals een toekan. Je moet entree betalen, maar de moeite waard.

Gereisd met partner in april 2015

Super leuke b&b!

Kitty,
    6-10-2014

Knusse en leuke b&b om de hoek van Ricon de la Vieja park. Slechts 10min rijden! Uiteraard over een hobbelige en steile weg (maar ja daar waren we al aan gewend), kwamen we uit bij het hotel. Mooi aangelegde tuin, lekker zwembadje en het koude bier stond klaar! Prima kamers, allen rondom de binnenplaats. Savonds met andere de aanwezige gasten gezellig en lekker gegeten (oa Nederlanders). We zijn hier 2nachten geweest, wat prima was ivm bezoek aan het park.

Gereisd met vrienden in mei 2014
Rincón de la Vieja Volcano Nat. Park scoort een 8,3 uit 10, op basis van 21 reviews