Sorteren

Reviews over Rincón de la Vieja Volcano Nat. Park

Een heel mooi park!!

Anoniem
    17-2-2017

Hoewel we helaas niet de vulkaan op konden vanwege activiteit (dit is overigens al langer niet mogelijk) was dit park meer dan de moeite waard! De natuur, de uitzichten en de vulkanische activiteit welke je in dit park kunt bekijken zijn erg mooi en bijzonder. De hike naar de waterval en de wandeling over een verhard pad (erg gemakkelijk te doen) langs de vulkanische activiteit zijn zeer aan te raden. Rincon de la vieja beschikt ook over natural hotsprings, waar je heerlijk kunt gaan relaxen. Dit kun je bijvoorbeeld op de dag van aankomst doen. Je hoeft hier namelijk niet een hele dag voor uit te trekken. Tegen 16.00 uur wordt het hier wat drukker, dus als je de mogelijkheid hebt kun je het best wat vroeger in de middag gaan.

prachtige natuur ruw en puur

pilami
    12-1-2014

uitmuntende bestemming om te hiken

fantastisch park

marsenjo
    4-1-2014

Je hebt hier echt het idee dat je midden in de jungle loopt en dat je niet de juiste weg bewandeld. De kinderen vroegen regelmatig of we niet verdwaald waren. Dit kwam omdat de looppaden bestonden uit stenen en boomtakken en door het vele hoogte verschil was het flink klimmen en klauteren. echt leuk!

Ook veel apen vlinders enz. gezien

Rincón de la Vieja Volcano Nat. Park scoort een 8 uit 10, op basis van 21 reviews