Rincón de la Vieja Volcano Nat. Park

We hebben een aantal aanbieders voor Rincón de la Vieja Volcano Nat. Park voor je op een rij gezet:

vakanties Rincón de la Vieja Volcano Nat. Park

Reviews over Rincón de la Vieja Volcano Nat. Park

Een heel mooi park!!

Anoniem
    17-2-2017

Hoewel we helaas niet de vulkaan op konden vanwege activiteit (dit is overigens al langer niet mogelijk) was dit park meer dan de moeite waard! De natuur, de uitzichten en de vulkanische activiteit welke je in dit park kunt bekijken zijn erg mooi en bijzonder. De hike naar de waterval en de wandeling over een verhard pad (erg gemakkelijk te doen) langs de vulkanische activiteit zijn zeer aan te raden. Rincon de la vieja beschikt ook over natural hotsprings, waar je heerlijk kunt gaan relaxen. Dit kun je bijvoorbeeld op de dag van aankomst doen. Je hoeft hier namelijk niet een hele dag voor uit te trekken. Tegen 16.00 uur wordt het hier wat drukker, dus als je de mogelijkheid hebt kun je het best wat vroeger in de middag gaan.

Gereisd Met partner in december 2016

fantastisch park

marsenjo
    4-1-2014

Je hebt hier echt het idee dat je midden in de jungle loopt en dat je niet de juiste weg bewandeld. De kinderen vroegen regelmatig of we niet verdwaald waren. Dit kwam omdat de looppaden bestonden uit stenen en boomtakken en door het vele hoogte verschil was het flink klimmen en klauteren. echt leuk! Ook veel apen vlinders enz. gezien

Gereisd Met jonge kinderen in december 2013

Prachtige natuur

Conny
    13-4-2012

Echt een must als je van vulkanen houdt. Je kunt de vulkaan beklimmen en genieten van de kratermeren boven, kijk wel hoe de wind waait voor de stank. Ook de watervallen en modderbronnen zijn een bezoek waard.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 08 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Apart stukje natuur

Roel
    21-3-2012

Diverse vulkanen, zwavelbaden. Het is een apart stukje natuur hiero. Op diverse plaatsen komt er rook uit de grond en bubbelt er zwavel. Je kunt ook grotere wandelingen maken, dan het standaard rondje van 2 uur, welke de meeste toeristen wandelen. Dan kom je door hele groene bebossing en riviertjes die je moet oversteken. Mooi wandeling gemaakt van 14km.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi NP met vulkanische activiteiten

Chrisje
    15-1-2012

Leuk Nationaal Park, met allerlei vulcanische activiteiten. Toen wij er waren was het er wel erg dor. Dit was jammer. Net naast het park, bij het startpunt, een hele mooie waterval. Lekker om in te zwemmen en te duiken. Een hele bijzondere ervaring. Heerlijk. Meerdere bijzondere vogels gespot en de neusapen.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Rincón de la Vieja Volcano Nat. Park scoort een 8,3 uit 10, op basis van 21 reviews